19:20
איך להציע מין בחורה: 10 טיפים טירון

World Wide Web פשוט pott hyda ו מדריכים מ איסוף מאסטרים שונים וגורו slazy. הכל הוא שהוכיח את שלהם אופציות כיצד להציע ילדה כדי לקיים יחסי מין. וכמה טיפים הם מתוחכמים אחרים. למרבה הצער אנשים שכחתי על נשק מדהים כזה לכנות.

התוכן של המאמר

1 מודיעין 2 חיזור 3 הצעה עצמה

עכשיו בחצר המאה ה -21, על סקס כולם מדברים בגלוי ובלי אילוצים. לעתים קרובות, הגברת אתה רק צריך לרמוז על רצון אינטימי (או להגיד ישר) כדי לקבל תשובה חד משמעית. אבל לפעמים יש שירה שירה, או בנות שאין להם מין עדיין. והנה צריך לבחור כמה התנהגות אחרת.

אינטליגנציה

לשקול אפשרויות כאשר המין מוצע לחלוטין לא מוכר ללא תקשורת קודמת. על משפט כזה שותפים לאנשים ללא כל עקרונות מוסריים.

המצב הרגיל מרמז כי הבחור והנערה כמו מינימום צ 'אט, סביר להניח מורכב ביחסים, גם אם יְדִידוּתִי. ראשית, אתה צריך לגלות את היחס שלה כלפי Intima. הוא יוחס למין, ולא את המספר האפשרי של הקודם שותפים. תשובה אפשרית יכולה להרוס הערכה עצמית לא גרוע יותר מאשר ארטילריה קֶלַע. לא מקל מדי אישי. אבל איך להביא שיחה הנושא הדרוש, האפשרויות להגדיר:

תגיד אנקדוטה וולגרית ועקבות תְגוּבָה. בעדינות לתרגם את נושא השיחה למין, במיוחד רלוונטי בשלב כאשר אנשים שואלים אחד את השני שאלות בניסיונות ללמוד בן שיח הוא טוב יותר. אם אפשרות זו אינה מתגעגעת. במוקדם או במאוחר אנשים באים קצת רגעים של שיחות פרנקיות ביותר. במיוחד בלילה. ואם בשלב היכרויות, נושא זה החמיץ, הבחור יש עוד הזדמנות גלה כיצד נערה תופסת מין. אם בני הזוג שותים משקאות - ביקור בר. שיכרון קל משחרר את השפה ולא יאפשר לְסַפֵּק.

לאחר שקיבל את המידע הדרוש, זה שווה digest בזהירות להסיק. אגב, בתשובה, יפהפיות יכולות להעיר רמז אפשרי קרבה אינטימית. בכל מקרה, הצעיר יהיה גלוי עם מה נצטרך לעבוד. אגב, שום דבר לא מטריד דיווח ישירות כי הילדה סקסי מאוד אטרקטיבי, ורמז על הרצון שלך.

הטמע את החלומות שלכם בישראל יסודית, אם אתה בחורה מקסימה מהפדרציה הרוסיה. אם לעבוד בישראל בשעות הפנאי. נשים של מראה מודל הציע לבנות קריירה בליווי. עבור "תאריכים" עם גבר מישראל, אתה יכול לקחת חודש מ 5,200 $.

זה יהיה הדרך הקלה ביותר להציע ילדה לקיים יחסי מין. ובמקרה של סירוב לצייר בדיחה.

יש סוג של נשים שפשוט לא יכולות לומר את האמת (כך יגידו את המין לפני החתונה לא תהיה). זוהי תכונה של אופי, ולא ניסיון לרמות. לכן הצרכים השיג מידע להיתפס בתור אפשרי הפקודה, ולא את ההתגלות הראשונה. אמנם, אם בחורה מעדיפה לשקר, זה חשיבה שווה, והאם היא צריכה כזה. דירות דיסקרטיות במרכז

ניקוי 2

אז, אם התשובה לא גרמה לשיתוק חיקוי השרירים, אתה יכול להוכיח את הגברת של היתרונות שלך. במיוחד רלוונטי אם אתה אומר על הרצון שלך רק חסר אומץ.

בדוק את המראה שלך. אולי זה שווה קצת לשנות את התספורת, ולבסוף ירידה, עפר בשנה שעברה מנעליים. כדאי להוכיח את אהדתך, לחייך ולהביט לתוך העיניים. נסו לצחוק ולתת מצב רוח טוב על ידי מחמאות. לדבר על יקיריה, הרצונות והתוכניות של העתיד להבהיר כי הבחור הזה רוצה לעזור יופי כדי להשיג את מטרותיה. זה מקרב הצג את הטיפול שלך. בזמן, ז'קט שוכב בתיק נזרק על הכתפיים, או שוקולד פשוט מאוד מושפע רב בנות רגשיות. אפילו קצת קצת כמו עזרה בהובלת שקיות כבדות. צריך לזכור נקבה האינסטינקטים. הגברות תמיד נמשכות לחבר'ה הכי אמין (ובכן, אלה שאינם חסרי ניסיון, השאר בוחרים "אלפא זכרים"). להראות את היכולת לשלוט על המצב, לעזור בפתרון הבעיה. להראות אדם יפה שהיא באמת יפה עבור צעיר. במהלך הטיולים, לא להיראות על נשים אחרות, לכאורה "בלתי מורגש" לכפות את עיניהם על הקסם שלה. אתה יכול אפילו לשחק קצת, להעמיד פנים כי הבחור שכח את מתנת הדיבור מיופיה.

התנהגות כזו יכולה להוביל לעובדה שהנערה עצמה יציע סקס, אתה רק צריך לסנן את הראש שלך מאוד, ולראות רמז שקוף.

כל הבנות חשובות מאוד להרגיש שהם זקוקים לשותף אפשרי.

אי-יציבות סובייטית וחוסר חוק של מידע העבירו לנחש שווא כי ליווי הוא בהכרח משהו מביש, זה צריך להיות מושתק על עובדה זו. אבל מעטים יש מידע כי שירותי ליווי בישראל אין שום דבר במשותף עם זנות.

כל הנשים אוהבות כאשר הם אכפת לה יפה. בשביל זה אתה לא צריך כמויות גדולות, זה מספיק כדי להראות מקומות מעניינים, ולהקים את עצמך כמשתמש חכם. זה באמת שוחד.

הצעה עצמה

ואם התשובה לשאלה היא כמו להציע בחורה לקיים יחסי מין כבר נתון לעיל, איך להציע ישירות ללכת למין - הנושא נפרד. זה יעזור לך לעזור בנוי יחסי אמון, כמו גם אווירה נעימה ופרטיות ב חֶדֶר.

ויקטוריה פומין

מוּמחֶה

דוקטור סקסולוג של הקטגוריה הגבוהה ביותר, פסיכיאטר, פסיכותרפיסטית. אני עובד עבור סקסולוג במשך יותר מ -10 שנים. לעזור לזוגות לפתור בעיות בחיי המין.

לכל הבנות יש מושגים שונים והעדפות לגבי הזמן באיזו שעה לאחר ההיכרות אתה יכול לקיים יחסי מין עם בחור. עבור מין מסוים בתאריך הראשון, זה לא משהו pelenhensible, אחרים מעדיפים להסתכל זה על זה במשך חודש, אחרים מוכנים להימנע לפני החתונה עצמה. לכן, חשוב לדון בזהירות עם שותף פוטנציאלי שאלה זו לפני שחשב איך להציע סקס בחורה. כמובן, אם אתה לא רוצה לחתום על סוטה וחיות תאוותות לאן שום דבר לא צריך, למעט סקס. אל תפחד לשאול שאלות על שאלות - בנות אוהבות ישירות וכנות.

Просмотров: 98 | Добавил: shelena5e2dm | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar
close