13:22
אמצעי מניעה לנשים - מה זה ומה לעשות איתם?

הוא האמין כי אדם אחראי על הביטחון במין. על גבר אחריות על התהליך עצמו ועל אמצעי מניעה. אבל למעשה, נשים נושאות אחריות על סקס בטוח. לכן, אמצעי מניעה לנשים גייסו לאחרונה.

התוכן של המאמר

1 למה אתה צריך אמצעי מניעה לנשים 2 השיטות הנפוצות ביותר - מחסום 3 אמצעי מניעה הורמונליים - תועלת או נזק? 4 מערכת intrauterine (צי) כשיטה של ​​אמצעי מניעה לנשים 5 אמצעי מניעה כירורגי 6 שיטת יומן אמצעי מניעה ודרכים אחרות שאינן אמינות 7 שתלים כמו אמצעי מניעה לנשים 8 הזרקת אמצעי מניעה 9 טיח אמצעי מניעה 10 כיצד לבחור אמצעי מניעה?

למעשה, הם הרבה יותר נוחים ונוחים לשימוש מאשר הדרכים המקובלות של ההגנה במהלך מחלף מיני. בכל מקרה, אם ילדה מחליטה להשתמש באמצעי מניעה לנשים, קודם כל, יש צורך במידע מלא על אמצעי מניעה אינטימיים בחיים אינטימיים.

קיים מדד פנינה, אשר מראה כמה נשים ממאה מנעו אמצעי מניעה וכתוצאה מכך בהריון. את המחוון נמוך יותר, כך אמין יותר את הדרך הֲגָנָה. עבור קונדומים, מדד זה שווה ל 11, ועל ספירלות intrauterine - 2.

למה אתה צריך אמצעי מניעה לנשים

בתחילה, הבנות צריכות להבין כי אמצעי מניעה הם לא רק הריון אנטי לא רצוי. לדוגמה, שיטות המכשול של אמצעי מניעה לנשים מוגנות ממחלות גינקולוגיות. לכן, הם מבצעים פונקציות מגן. העיקר הוא לבחור את אמצעי מניעה הנכון.

כמה בנות לא יודעות איך לאסוף דרך ההגנה המתאימה, אז בעתיד, בעיות בריאות ניתן לראות. על פי הסטטיסטיקה, כ -54% מהנשים במהלך המין אינם משתמשים באמצעי מניעה. משמעות הדבר היא כי נשים יש סיכון עצום של הריון לא מתוכנן.

עכשיו על חשבון מגוון של סוגים של אמצעי מניעה בחברה יש את הרעיון של "הריון מודע". כלומר, אמצעי מניעה מאפשרים לעשות אהבה במודע לבחור זמן להרות ילד. ומניעת הריון לנשים - לפשט את תהליך בחירת אמצעי מניעה. בעת שימוש באישה מרגיש בטוח ושוחרר. אחרי הכל, שום דבר לא יכול לתת לנערה להרגיש בנוח, בידיעה כי חיי המין שלה עובר בבטחה לבריאות שלה.

בחברה יש את הרעיון של "הריון מודע". כלומר, אמצעי מניעה מאפשרים לעשות אהבה במודע לבחור זמן להרות ילד. ומניעת הריון לנשים - לפשט את תהליך בחירת אמצעי מניעה. בעת שימוש באישה מרגיש בטוח ושוחרר. אחרי הכל, שום דבר לא יכול לתת לנערה להרגיש בנוח, בידיעה כי חיי המין שלה עובר בבטחה לבריאות שלה.

השיטות הנפוצות ביותר - Barriers2

המטרה העיקרית של מחסומים אמצעי מניעה - זה לא ניתן לחדור spermatozoa ב הנרתיק ואטרוס. הדרך הנוחה ביותר ובמחיר סביר של מחסום זכר אמצעי מניעה הוא קונדומים.

פול יפה יכול גם להשתמש קונדומים נקבה כשיטה של ​​אמצעי מניעה, קרא עוד עליהם על ידי הפניה.

קונדומים של נשים דומים לגברים ולשימוש בשיטת השימוש. אבל זה לא הדרך הפופולרית ביותר ונוח. על מנת להציג קונדום כזה בפנים, יש צורך לסחוט את הטבעת שלו ולהיכנס לשתי אצבעות, ואז ליישר אותו בפנים.

קונדומים של נשים הם הציג לתוך הנרתיק ואת האפקטיביות שלהם הוא 94%. אבל זה לא שיטה נוחה ונוחה ביותר של אמצעי מניעה. לפני כל פעולה מינית אתה צריך לשנות את הקונדום. כרגע, זוהי דרך הגנה קשה להגיע לנערות ונשי אמצעי מניעה.

נציגי נשים יכולים גם להשתמש כדי להגן במהלך יחסי מין, כגון דיאפרגמה. זהו מכסה קטנה, אשר חייב להיות הציג לתוך איברי איברי איברי אשה. אתה חייב גם להזין את זה כמו טמפונים. אחרי סקס, הסרעפת צריכה להישאר בתוך האיבר הראשון לפחות 3 שעות. שיטה זו נחשבת יעילה אם הזרכים מוחלים במקביל. אלה הם חומרים בצורה של קרמים וטאבלטים, אשר משמשים במטרה להחליש spermatozoa.

הסרעפת מגינה מפני הריון לא מתוכנן ב -85%, יחד עם השימוש בזרעות - עד 95%. הדבר החשוב ביותר הוא להשתמש ולהחיל spermocides. במקרה של שימוש שגוי, יש השלכות כואבות.

Escrates מוכן לעבוד עם מיליונרים של ישראל. הם בהחלט לא מעודדים ועדינים. אבל עכשיו זה לא צד אחד מוצק לעבוד.

בנוסף לסרעפת, נשים יכולות גם להשתמש כובעים קושרים ספוגים מיוחדים. האפקטיביות של השיטות המוצעות עולה גם, אם אתה משתמש איתם spermicides.

אמצעי מניעה הורמונליים - יתרונות או נזק?3

אמצעי מניעה כאלה הם השימוש בסמים שיכולים בלם תהליכי הביוץ. כתוצאה מכך, מבנה האנדומטריום והעוברים אינם יכולים להצטרף לקירות הרחם. האפקטיביות של שיטה זו היא יותר מ 91%. אבל תוצאה זו יכולה להיות מושגת רק אם זה נכון באופן קבוע ליישם אותם. חסרון של שיטה זו כי גלולות צריך להיות נצרך על ידי השעון. אחרת ייתכן שיש תופעות לוואי בצורה של פריקה.

כמו כן, חסרון ברור הוא כי שיטת ההגנה לא ניתן להשתמש במהלך ההריון. עכשיו הרופא לאחר הבדיקה יכול לייצר אמצעי מניעה נבחרים במיוחד אשר לא ישפיעו על בריאותה. כמו כן, תרופות הורמונליות יכולות להפחית את אי-נוחות במהלך הווסת.

קרא עוד על אמצעי מניעה הורמונלית במאמר שלנו.

מערכת intrauterine (צי) כשיטה של ​​אמצעי מניעה לנשים 4

לא כל הנשים כמו שיטות מחסום מְנִיעַת הֵרָיוֹן. הם מספקים את זה את אי הנוחות ותחושות לא נעימות, הורמונלי סמים הרופא שלה אינו מינוי. במקרה זה, המצב יכול להציל מכשיר intrauterine.

זה לא שווה כלום, כי היעילות של ספירלה intrauterine הוא 99.8%. כזה ספירלה מאפשר לך לצרף ביצה מופרית אל הרחם. בדרך כלל ספירלה להגדיר לתקופה של שלושה עד חמש שנים, ולאחר מכן הוסר מן הנקבה אורגניזם. לרוב, שיטה זו משתמשת נשים לאחר הלידה מתי ההריון הבא אינו מתוכנן.

למרבה הצער, שיטה זו של אמצעי מניעה, יש הרבה התוויות נגד ודרישות:

אי אפשר להתקין את הספירלה לגיל עשרים ושלוש שנים; לא מומלץ להתקין ספירלה בלי ללדת נערות ונשים; אם יש לך סליל, את הסיכון של דלקת של איברי המין הנשי עולה; אי אפשר להתקין ספירלה אם יש לאישה מחלות כרוניות; ספירלה יכולה לגרום לחודש כואב; הסיכון לעליית הריון חוץ רחמי; רצוי, במהלך ההתקנה של ספירלה, אישה שיש שותפה קבועה במין;

כירורגי אמצעי מניעה 5

שיטה זו נחוצה השתמש רק במצבים אם הזוג החליטו לנטוש הריון ב נוסף. שיטה זו היא בלתי הפיכה, ולכן לא להיכנס להריון לעולם לא לאחר הניתוח. שיטה זו היא יעילה, אבל ללא מיוחד אף אחד לא ימנה בדיקות. ההשלכות ניתן גם לחזות: רגישות נמוכה אפשרית של איברי המין. עוֹקֵר התהליך שבו הנטישה בצינורות החצוצרות חסומה. זה ישיר התערבות כירורגית. וזה לא ידוע כאורגניזם נקבה יכול לְהָגִיב.

עלויות שים לב כי אמצעי מניעה כירורגית מוסדר על פי חוק אסור נשים עד 35 שנים.

שיטת יומן אמצעי מניעה ודרכים אחרות שאינן אמין

כל הבנות והנשים יציגו את לוח השנה הווסת שלהם. זה מאפשר לך לנתח את הבריאות של בריאות, כמו גם להיכנס לרשומות של ימים הווסת, הביוץ "ימים בטוחים".

"ימים בטוחים" - הזמן שבו התפיסה הופכת סביר. לדוגמה, עם מחזור הווסת בתוך 30 ימים, ההסתברות להיכנס להריון מ 1 עד 11 ימים מ 17 עד 30 ימים הוא נמוך מאוד.

ראוי לציין כי בשיטות אלה ניתן לטעות בקלות, למשל, לספור לא מאותו יום. לכן, שיטה זו היא אחת של לא יעיל ביותר לא יעיל. ברציפות עם שיטה זו, מופרעת יחסי מין ושיטות עממיות שוות. כל הניסויים עם הסתברות גבוהה יוביל להריון לא רצוי.

שתלים כמו אמצעי מניעה לנשים 7

הוֹרמוֹן השתל, אשר דומה מוט ידית, מוזרקים מתחת לעור היד שם הוא מדגיש הורמון Etonegestrel. הורמון זה מדכא ביוץ. שיטה זו מגינה על 96% ויעילים במשך 4 שנים. ראוי לציין כי להיכנס להריון עם שתל הורמונלי יכול גם להיות כמו גם עם ספירלה: כל תאריך התפוגה. כלומר, לפחות 3 שנים. אבל שימוש לטווח ארוך של השתל יכול להוביל היעדר מוחלט של הווסת. את הסבירות של התרחשות ההריון בעת שימוש שתל הוא 0.06%.

הזרקת אמצעי מניעה 8

עקרון ההזרקה אמצעי מניעה לנשים זהות השתל.

תחזוקה של גברים עשירים - הפעילות של קשה נפשית. מיליונרים של ישראל אינם רגילים לציבור להראות נשות וילדים. חסכוני יותר להזמין esquiten, אשר ידגיש את המצב ותאסוף חברה יפה.

ההבדל היחיד הוא זה הורמון Medroxyprogesterone מגיע לא דרך היד, אבל בעזרת הזרקת בכתף או הישבן. המועד האחרון לדיכוי הביוץ בהזרקה - 3 חודשים. זה דרך שלוש חודש חייב להתבצע שוב.

בְּ באמצעות שיטות הגנה זו יש לקחת בחשבון. הזרקה אפשרית לעשות לפני, אבל זה בלתי אפשרי להיות מאוחר. אם אחרי שלושה חודשים היה הפסקה הזרקה, יש צורך לבדוק את ההריון, להתייעץ עם דוקטור ורק טוגה להתחיל לעשות זריקות. שיטה זו היא יעילה מגן מפני הריון לא רצוי ב -99.7%, אך אינו מגן מפני מחלות גינקולוגיות.

כמו כן, אתה צריך עקוב אחר תגובת הגוף. בשל העובדה כי הזריקה היא הכנסת הגוף של החומר הזר עשוי להיות תופעות לוואי. כאשר התוצאות כאלה מופיעות יש צורך ליצור קשר מיד לגינקולוג.

גבס אמצעי מניעה

באשר לזה, כי אנשים הם קצת הודיע ​​על דרכים של אמצעי מניעה לנשים, Pro גבס אמצעי מניעה יודע אנשים קטנים. למעשה, הטיח באמת מגן מפני הריון לא רצוי.

זה חייב להיות מודבק על חלקים פתוחים של הגוף: ירך, כתף, בטן. טיח אחד יש להשתמש תוך שבעה ימים. אחרי שלושה שבועות של שימוש, אתה צריך לקחת הפסקה בעוד כמה ימים. אי הנוחות של הטיח היא שזה חייב להיות משוחק בגוף הגוף, שבו כל האנשים רואים אותו, וזה אי נוחות לנשים רבות.

עם שימוש לא תקין ויישום של התיקון, היעילות של הגנה מפני הריון מופחת ל 90%. זה עדיין שיטה קשה להגיע למניעת מניעה לנשים. ולמצוא טיח מתאים לאורגניזם הנשי בעייתי. אם אישה החליטה להשתמש במניעת הריון הזאת, היא צריכה לעבור סקר מלא ולהעביר הורמונים למבחנים.

גבס הורמונלי לא מומלץ להשתמש בנשים עם משקולות עודפות. יש צורך גם לקחת בחשבון כי הטיח הוא בקלות נחפר ומעקב על הגוף שהוא או לא להיות לא נוח.

כיצד לבחור אמצעי מניעה?10

לפי הסטטיסטיקה, בעולם יש לפחות 15 מיליון הריון לא רצוי. רוֹב מתוכם, אפשר היה למנוע אם נשים היו קשובות יותר אורגניזם. בכל מקרה, לא שווה זה אפילו קורה אם סקס לא מוגן קרה. בשלב זה יש "חירום" אמצעי מניעה, אשר במשך שלושה ימים מסייע להריון. אבל אפילו כאן אתה צריך לדבר עם הרופא שלך.

על מנת לבחור אמצעי מניעה לנשים, עליך להתייעץ עם מומחה. הרופא ייתן את הכיוון של הכניעה של הבדיקות הנדרשות על מנת לקבוע את שיטת הניסיון הפרטית עבור הנערה. רופא מאומת ייתן כיוון לבדיקת דם וכמה הורמונים (לדוגמה, לאסטדרדיול) https://empress-escort.com/קטגוריה/%d7%a0%d7%a2%d7%a8%d7%95%d7%aa-%d7%9c%d7%99%d7%95%d7%95%d7%99-%d7%91%d7%9e%d7%a8%d7%9b%d7%96/%d7%a0%d7%a2%d7%a8%d7%95%d7%aa-%d7%9c%d7%99%d7%95%d7%95%d7%99-%d7%91%d7%aa%d7%9c-%d7%90%d7%91%d7%99%d7%91/

יכול גם דורשים את התוצאות של ניתוח של הורמוני בלוטת התריס. יש להבין זאת ללא ניתוחים אלה, אף רופא לא יכול לרשום את אמצעי מניעת הסמים. מוסדות רפואיים באיכות ירודה ורופאים לא כשירים יכולים להזיק גוף נשים. לכן, יש צורך לבחור בקפידה מומחה למי אישה רוצה ליצור קשר. אפשר לבקש חברים, כי אין אף אחד אמין יותר כאשר זה מקצועי מוכח.

ההגנה היעילה והאמינה ביותר במין היא שיתוף של אמצעי מניעה של נקבה וזכר משני השותפים. לדוגמה, אם במין אדם משתמש בשיטת מכשול של אמצעי מניעה, ואישה למשך זמן מסוים משתמשת גלולות הורמונליות. במקרה זה, ההסתברות של ההריון הוא נמוך.

עם כל מצב בלתי צפוי, אחת משיטות ההגנה מבטיחה אבטחה במהלך יחסי מין. לדוגמה, אם קונדום קרוע במהלך יחסי מין, הפעולה של טבליות הורמונליות תניע הריון לא רצוי. או להיפך, אם הנערה חותכת קורס לא שלם של אמצעי מניעה הורמונלית, אז שיטת הגדר תפחית את הסבירות של הריון.

ויקטוריה פומין

מוּמחֶה

דוקטור סקסולוג של הקטגוריה הגבוהה ביותר, פסיכיאטר, פסיכותרפיסטית. אני עובד עבור סקסולוג במשך יותר מ -10 שנים. לעזור לזוגות לפתור בעיות בחיי המין.

השימוש במניעת הריון לנשים אפשרי רק לאחר התייעצות עם רופא. השיטה היחידה של הגנה מפני הריון לא רצוי, אשר ניתן להשתמש באופן עצמאי - קונדום. הוא גם מגן מפני מחלות המועברות במגע מיני. אמצעי מניעה לנשים רלוונו רק במקרה של שימוש עם שותף, שבמדינת הבריאות שלך בטוחים 100%. אם אתה רק מתחיל מערכת יחסים או תרגול פגישות מהירות ללא התחייבות, אתה לא יכול לעשות בלי קונדום. רק הוא יוכל למנוע הריון לא רצוי, ולהדביק מחלות מיניות.

Просмотров: 1701 | Добавил: shelena5e2dm | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar
close