13:23
אנונימיות באינטרנט: ניואנס חשוב בעבודה של מודלים של מצלמת אינטרנט

השאלה העיקרית הנוגעת לעתיד וכבר היתה מורכבת מתבניות אינטרנט: מישהו יגלה את זהותם? בנות חוששות כי חברים ובני משפחה מכירים במה שהם עושים. אמנם אין דבר פושע במקצוע, רבים לא ירצו להקדיש את הסביבה שלהם בנושא זה. יש יותר מדי שמועות לא ספציפיות סביב דוגמנות אינטרנט, ולכן, הכל חייב להיות מוכח כי אתה נערה הגון ואת העבודה שלך אין שום קשר עם אינטימיים.

בנוסף, יש גם מקרים שבהם חברים מכירים את השם האמיתי ואת המיקום של הנערה ולהתחיל להירדם עם הודעות של אהבה או מאיימת סחיטה, בהתחשב בכל הבידור הזה. מודל האינטרנט חייב לדעת איך להגן על עצמך מפני אישים כאלה.

שאלה זו היא רלוונטית מאוד, במיוחד אם אתה הולך לעבוד באולפן. זה צריך להישמר בקשר עם כללים מיוחדים אם אתה לא רוצה לקבל בעיות עם מעסיקים וממברנות.

מידע אישי לא "Sveti"

בעת יצירת שאלון באתר, אתה לא צריך לכתוב שם אמיתי, שם משפחה ו נקודה עיר הולדתו. אף אחד לא יחייב ניתוח דרכון כדי לאמת את המידע ולכן ניתן להשלים את טופס ההרשמה, כמו שאומרים, "קירח".

במקרה של שימוש, הסטודיו יכול להיות "אור" מסמכים, במיוחד אם הם הונפקו רשמית בעבודה. עם זאת, אם הארגון לא יסיים איתך חוזה, אתה לא מחויב לספק את הדרכון המקורי. כל הנתונים שהם יכולים להקליט עם המילים שלך באותו זמן לא בהכרח אומר את האמת כי הם לא יוכלו לבדוק את המידע.

אנשים פחות יודעים מי אתה ואיפה, פחות שירים כי יהיה בעיה סחיטה. בנוסף, אם פתאום, הלשכה מחליטה לאמת את הסוכנויות של המשטרה כדי להבטיח כי בית הבושת לא עובד תחת כיסוי סטודיו, או שהם לא ימחק סרטים פורנו, אז אתה יכול פשוט "ללכת לשקיעה, כי יהיה לא היה אזכור לך בתיעוד. צריך לחשוב מראש כדי להזהיר את כל המצבים של כוח עליון.

היזהר בעת מילוי הפרופיל על ידי תמונות

ראשית, אתה לא צריך להשתמש בתמונות שכבר הצבת על רשתות חברתיות. שימוש בשירות המקור של Findface, ימצא בקלות את VKONTAKTE או Instagram פרופיל ומתחיל לקבל הודעות או גרוע מזה, סחיטה.

שנית, אתה לא צריך להגדיר תמונות מול התחתון של אובייקטים מוכרים של העיר שלך. Compatriots יוכלו ללמוד בקלות אטרקציות, מיקומים פופולריים או מרכזי קניות. ואז הם יצטרכו למצוא בחורה דומה ברשתות חברתיות.

עבור הפרופיל באתר, יש צורך להפוך את הפגישה תמונה מקצועית נפרדת, בעוד התמונות בשום המשתמש לא צריך עוד לזרוח, לתת להם להיות עובדים בלבד.

כמו Blackmail תבנית אינטרנט סוכנויות

ניתן להימנע מבעיות חבר אם תטפל בהקלטה של ​​השאלון בעת ​​ההרשמה. עם מעסיקים, הכל הרבה יותר קשה. בכל מקרה, גם אם אדם מוצא שאתה מתחיל להפריע לך, זה יכול להיות פשוט חסום בכל מקום או סותר את השיחה למשטרה. אבל אם אתה מתחיל לעשות את הסוכנות לשיר, זה לא יהיה קל לרדת. כמעסיק יכול לבוא לנערה:

  • וידאו ווידאו למכירה וידאו עם תבנית אינטרנט על אתרים thematic וללא הידע שלה. עם עובד, אולפני רבים מציעים בנות צילום חינם לירות. לאחר רישום התמונות נמכרים הנערה לא מקבלת. מלבד טוגו, התמונה היא פרנק מאוד ולא כל רוצה אותם ברשת גישה חופשית. אבל, אבוי, אף אחד לא ישאל מצלמת אינטרנט.
  • במהלך העבודה בחדרים, יכול להיות וידאו ירה, כמו למטרות אבטחה. למעשה, קטעי וידאו אלה ימכרו או יגישו בנות שחורות במקרה של סכסוך.
  • גם אחרי פיטורים, הפרופיל של הנערה תמיד יהיה באולפן במשך זמן רב. הם פשוט מוצאים בחורה דומה והיא מתחילה לעבוד במקום העובדה שהוא מפסיק. לכן זה לא שווה להשתמש בנתונים אמיתיים בעת יצירת פרופיל, מי יודע מה יעשה בחורה חדשה בשמך.
  • כדי למנוע מצבים כאלה, אתה צריך לעצור אותם על השורש. בשביל זה, כאמור, אתה לא צריך לסמוך על הנתונים האישיים שלך. הפגישה בתצלום גם מוציאה את המסיבה הטובה ביותר, ולא מעידה על התמונות המתובעות שלך ברשת. אם יש הזדמנות, ולאחר מכן לעבוד בתמונה המקסימלית הנכונה. צבע פאות, מסכות, איפור יוצא דופן ותלבושות. אם אתה לא יכול לדעת על הקלטות וידאו, את הכיוון של חומרי סטודיו אלה לא יוכל להשתמש Scarmail. https://empress-escort.com/קטגוריה/%d7%a0%d7%a2%d7%a8%d7%95%d7%aa-%d7%9c%d7%99%d7%95%d7%95%d7%99-%d7%91%d7%9e%d7%a8%d7%9b%d7%96/

    באופן כללי, נסה לבחור ארגונים מוכחים, אז לא יהיו בעיות כאלה. גם לדאוג מידע אישי שלך "נשען" בגישה כללית, כך שתוכל לעבוד בבטחה ולא להיות מוסחת על ידי פירוק עם ממברנות מעצבן ומעסיקים לא הוגנים.

    Просмотров: 4032 | Добавил: shelena5e2dm | Рейтинг: 0.0/0
    Всего комментариев: 0
    avatar
    close