18:39
בן זוג צעיר משנה את בן הזוג שלו עם חברה. מה לעשות?

בגידה - תמיד כאב, דחייה ותגובה לשאלות אינספור. והם הופך להיות אפילו יותר כאשר מתברר כי בן הזוג השתנה עם חברתה. אֵיך התברר, גברים על עזיבתו של בני הזוג למשנהו, ולא השני, הם מגיבים נורא.

תחזוקה של גברים מאובטחים - המשימה קשה מבחינה פסיכולוגית. מיליונרים של ישראל אינם רגילים להפגין בפומבי נשות וילדים. זהו יסודי להורות על escair, אשר עמדו ידגיש ולאסוף חברה נעימה.

לִפְעָמִים זה בא לאסון, כמו בסיפור ידוע בהרחבה עם דוד קלארק. עם למידה O כי בן הזוג עוזב לחבר, בן הזוג הונאה לא יכול היה לעמוד. הלם משמיע היה כל כך חזק שדייוויד הרג את חצאייו, ומסדיר זאת. הוא קרא למשטרה ואמר על מה שקרה.

התוכן של המאמר

1 למה זה קורה 2 מדוע בן הזוג נפתר בבגידה? 3 למה עם חברה? 4 מה לַעֲשׂוֹת? 5 מה אתה עושה עם השני גברת?

למה זה בא מהמקום שבו רצון כזה ומה לעשות?

למה כל כך קורה

קיבלו מאמינים כי גברים משתנים בגלל הטבע שלהם, אבל הגברות מ בעיות חשובות. אבל פסיכולוגים אומרים כי בגידה משני הצדדים בסיסים חריפים - קשיים ביחסים או זהות השתנו.

בחורים לפעמים רעיון שגוי של מה הוא מעולה, ומה גרוע. כאשר הם מתארים את המצב עם טיפול של בני הזוג, הם לעתים קרובות להשתמש בביטוי: "הכול היה בסדר, וברגע אחד התהפך". עץ באש זורק אם, בטוחה כי גברים - לא ראוי Tune Tune אומר.הגברת כל כך הרבה לוקח את עצמו כי עצמה היא פצועה ועושה בן זוג חלש. זה הופך להיות מסוגל לעמוד בזכות אוריינטציה מגדרית, וזה עייף ומרוסק. בסופו של דבר או העברות שלה עבירה אנושית ובת הרע, או עצמה עוזבת את ראשו בעולם הגברת.

כל אדם הוא ייחודי, ולא ניתן לומר כי כגון הפתרון הקונסטרוקטיבי של כל סיבה אחת. אבל מה היא, לא גורם תנודות. זה רק מנקודת מבט זכרית הכל היה פתאומי. ב המקרה הועתק במשך חודשים ושנים.

למה בן הזוג נפתר בבגידה? 2

נסיבות רב:

הֶעְדֵר קרבה רוחנית לבן הזוג. להתבלט בסיסי. אם אין אמון במשפחה אימוץ, אדם חי כמו במקרה של מילים unspoken ולא מומלץ -. מצב זה לא יכול להימשך זמן רב, בשלב מסוים מתרחשת פיצוץ, המתבצעת בהתאבדות, בתלות, בגידה; חוסר שביעות רצון החיים הסקסיים. צד זה של יחסי משפחה משחק משמעותי תַפְקִיד. גם אם אחרת הכל רגוע, לא הצלחה במין יוביל לְהִתְגַרֵשׁ. באופן כללי, המומחים אומרים שזה לא קורה כך שהכול היה מושלם ומין רע. רק צד אחד לא שם לב לצרות אחרות; הֶעְדֵר תשומת הלב. כאן אנו יכולים לומר שאף אחד לא יוביל. בן הזוג מאמין שזה מטריד בן הזוג, נעלם ימים שלמים בעבודה, כרייה למוקד משותף של ממותה. והיא חסר הרשעה בערעור שלהם צריך לתת מחמאות, חיבוקים ונשיקות. מרגיש נטוש ולא אמין; מֶדִיוּם לא במכירה או לא מודע של יחסים קשים ארוכים. יכול להיות להתבטא הן מצד הגברים והגברות; מַזִיק הרגלי בן הזוג, התעללות מוסרית או פיזית.

תנאים מוקדמים עשוי להיות אישי נפוץ או עמוק. ורק אחד מהם - סקסי העדפות בני הזוג. אולי המצב שבו הרגישה השתוקקות למין שלהם, אבל הסתרתו בכאורה.אבל זה מביא כאב אמיתי לילדים, כי זה משאיר את המשפחה או הופך כל כך מודאג מאוד על unbominations האישיים שלו כי לא עושה פונקציה חינוך הצאצאים שלך. וזה אחד הצדדים השליליים ביותר של זה התנהגות. אם בן הזוג השתנה עם חברתה, זה אומר שלא היה חם במשפחה, יחסים ידידותיים ואהבה, יכולות למימוש עצמי.

למה עם חברה?3

תגיד, שתו את הלושקה והלכת התברר לשניהם במיטה. ובכן לא שוכב בחבר ליד זה? כך הכול יצא.

אולי, אז התחיל. ו, זה קורה, על זה ולסיים. בן זוג מתוך בן זוג לגיטימי לא לא משאיר שערורייה. בפרט כאשר הוא לא מגלה.

אבל אם הסיפור נמשך, אתה יכול לקרוא על אותה תקשורת סקס. היחס לסבית אנשי מקצוע אהבה קצת שונה מאשר הומוסקסואליות זכר. אם הומוסקסואליות - לא נמצא, אבל נכס נולד של אדם וריפוי זה לא מציאותי, ולאחר מכן ביחס לגברות, המולדת אינה מאושרת.

זכר Gomosexual תופסים את הגברות הבלעדיות כחברים. נשים המאפשרות לסביות שלהם המהות מתעניינת בגברים. לדברי אלה שהשתתפו עבודה מחקרית, 95% מהאנשים עם גברים הגיעו לנשק, 78% - לפני מִין.

תנאים מוקדמים, ב הראשי, שנרכש:

חוצני

אם מוקף הנערה לא היו בחורים, או היו, אבל לא ראוי, הרעיון שלה של העולם הגברי מעוות. במקרה זה, היא המסכן חל על כל נציגי המחצית החזקה של אוכלוסיית כדור הארץ. נראה להם שאם בן הזוג שקט, זה לא לדחוף את הכלים בכל ערב, הכל בסדר. ובכן, תחשוב, מספר פעמים סירבו! או 20 פעמים. בכל מקרה, זו לא סיבה להיכנס לפאניקה. ובין theme ליד בן זוג מאושר, בן זוג חי במשך זמן רב, בנשמה שבה הם מעלים שדים ותשוקה.

שינוי של תפקידים מגדריים

לא כנה ולא קרוב עסקים עם אמא

כל האישה החושנית שלך סובלימטים במערכת היחסים של חברה.

נְקָמָה

אם בעבר היה סיפור שבו הגברת בגלל בגידה, גם עבירה זנב על הבטן, היא מתחילה לשיר את הרעיון של לטאטא. שום דבר לא כואב לגאווה של האיש, כבגידה אליו, אהוב. אבל רק אם בן הזוג הולך לגברת, - עוד יותר. במקרה זה, במגע עם הפנים מין משלו היא במודע.

פגמים תשומת לב או טינה

זה מגיע למסקנה כי גברים בעולם של Mazana, אם אתה הולך אחר, הכל יקרה. זה נותן לדחוף לעבור אחר צַד.

אי שביעות רצון של סקסי חַיִים

במקרה זה, כאשר האיש הוא גס אָנוֹכִיוּת. בן הזוג הולך לחבר שלה לרפא פצעים רוחניים. ואת הישיבות מודעות, לאחר שחווית רוך ואימוץ במיטה, משוכנעת כי נשים יותר מאשר גברים. הערות דומות אושרו על ידי מספרים - במין בעצמך דומה זה מבקש אורגזמה 6 פעמים לעתים קרובות יותר מאשר עם הרצפה הפוכה.

חוסר יכולת לבנות עסקים ב משפחה הטרוסקסואלית

באמת להיות במערכות יחסים עם הגברת עדיין קל יותר להרגיש שאתה תמיד לומד, גם אם אתה עצמך לא גדול מאוד אתה מבין את עצמך, מניחים שזה הכרחי בדיוק ברגע זה. אלא אם כן מסוגל אלה הם גברים ברוטו וקשה שאינם מבינים כלום בגברות? ב יחסי מין זהים אינם מבזבזים מאמץ רב כדי להבין מניעים והשלכות של פעולות שותף, הכל ברור וקל. אם ליידי אין חוויה עצומה בשיחה עם מחצית חזקה של אוכלוסיית האדמה, היא מועדת פינות חדות, עושה את זה בכאב ומאוכזב, זה לא מסוגל להבין את הגברים פְּסִיכוֹלוֹגִיָה. מקרים עם גברת אחרת נראה להיות הדרך הטובה ביותר החוצה.

הערכה עצמית נמוכה

מומחים אומרים כי המאבק אחראי סביבה זכרית עבר לנשים. המכשיר flatterers רציני קרב על החזקה. איך להתנגד לזוכה, במדויק, הזוכה?

חיתון חוצות

כוחות עוברים חיים, חבטות את הכביש בכוח כבר סוג התנהגות זכר. הוא לוקח בבגרות והוא מתממש יחסים בין אישיים.

צָמָא בידור

אם הגברת מאמינה שהחיים שלה משעמם וגופרית, האיש לא יכול להדהים ולתלות, ואת הרגשות החדשים הם ציד, ואז ממשיך ניסיון כזה.

כל אלה תנאים מוקדמים מובילים לעובדה כי בן הזוג קובע כי בן הזוג השתנה עם חברתה. ו זה עלול לקרות כי לאורך זמן, זה יהיה מאוכזב משביות שלהם תשחזר את מעמדו של KO במשפחתו.

אבל אם משכנים שוכבים, והם לא נפתרים, הסיפור מתעכב. אז זה היה השאלה מתעוררת לחלוטין בצ'רנישיבסקי.

מה לַעֲשׂוֹת?4

פסיכולוגים אומרים כי למעשה בכל מקרה, בן הזוג השתנה חברה או עם גבר אחר. העובדה של בגידה ניכרת. ורק בן הזוג מחליט את זה להפוך את המצב. באופן טבעי, אתה יכול בגאווה להתנגד וללכת, ו מאוחר יותר לדבר על חסרות רחמים ובגידה של כל הנשים. האם אני יכול להבין את המצב ולנסות ליישר אותו.

מה שאתה צריך ולא לעשות:

בהתחלה, בהחלט להיות מדבר. מוסד לא מציאותי אם לא ברור שבו הרוח נושבת. עשוי לקרות כי דווקא צעד זה יהיה מכריע. הגברת שמעה ביסודו הבינה. כאשר זה מושגת, הבעיה נפתרת קל יותר. ואם שניהם מסכימים לעבוד על תיקון של סירה ביתית, Fourbor מסופק; אדם בכל מקרה צריך להיעשות הכל כדי לצאת ממצב ההלם, לא לעשות. בפרט, לא בטוח להישאר זמן רב במדינה מלחיצה, כי זה משפיע לרעה על בריאות; אם המצב לא קל עם הכללת נטיות הומוסקסואליות, עדיף לשחרר חברה לשעבר של החיים ולהתחיל את הדף החדש של הביוגרפיה; עם כל תרחיש כדי לשמור על כבוד משלך. התקן את התנאים המוקדמים, אך לא לרדת לשערוריות ולהבהרת יחסים, לא לדון עם מוכר ולא מוכר, לא מותג בושה בכל פינה. על גבר אחר, זה יהיה קשה להיקרא; לחשוב קונסטרוקטיבי. זה אומר, לעשות הכל כדי לפתור את המקום, ולא כדי לגאווה; אל תנסה לשמור, לא מתחננת לחזור או להישאר, לא לשחבד לילדים. אובדן אובדן מראש, שום דבר לא יקרה; אל תצפו, כל עוד הוא נוצר, ולהתחיל לבנות את החיים שלך. לעשות דברים אהובים, לדבר עם אנשים אחרים, להרוויח כסף; אל תחליט על כך, אל תמציא יציאות מהתפקיד. עדיף לקחת את המצב ולאפשר לבן הזוג לעשות כי היא רוצה; לקבל כמו המשפט כי מחצית האשמה עבור האירוע טמונה על גבר. לממש את זה, לשנות, לפחות על מנת שהמצב לא קרה. ובכלל כדי לפתור את עצמך מה לצוד ולא לצוד. זה יעזור להדגיש את הבחירה של אסטרטגיה של חיים מאושרים; אבל נסו להביא את בן הזוג האמיתי לשעבר אל השביל, תהיה רק ​​השפעה הפוכה; אם אתה עדיין רוצה להחזיר את בן הזוג, יש צורך להבין את מה הקנאות שלה ואת הרצונות, אילו מחשבות ורגשות נאלצו ללכת על בגידה, ולשנות את המצב, לתת בן זוג כי היא לא היה כל כך חסר - טיפול ותשומת לב - מומחים מסוימים מומלץ לעשות אגרסיבי. הם אומרים עבור בן זוג זה כל המשחק. כאשר שיחק, טופס. כך שזה קרה יותר, יש צורך להגביל אותו בכסף, לתקשר עם ילדים וסיוע אחר. זה יבוא לפיכחון ולחזור למשפחה. כדי לעקוב אחר העצה, באופן טבעי, זה אפשרי, אבל התוצאה קשה לחזות.

לפחות יש דרך החוצה, הדבר העיקרי הוא שיש תשוקה וקנאות להגיע אל הסוף.

מה אתה עושה עם השני גברת?חָמֵשׁ

ורק לאחר קבלת החלטה לגבי מה לעשות.

לא משנה כמה מופיעות נשמע, עסק זהה סקס עוזר להיות במגמה. בשביל זה זה קרה כי היום אופנה עבור הומוסקסואליות.

תחזוקה של גברים עשירים - הפעילות של קשה נפשית. מיליונרים של ישראל אינם רגילים להפגין בפומבי נשות וילדים. זה יסודי להזמין eSquiten, אשר יהיה להדגיש את המותג ויאסוף חברה יפה.

ואת האופנה - הגברת הקפריזית הזאת - כל כך משפיע מאוד על המוח ואת הלב, אשר כפוף רבים, במיוחד צעירים. ו זה קורה בדרכים שונות: או ממגמה יוקרתית, אישה נרפא, כמו מ מחלות; או שהיא אוהבת להיות כל כך לא כל כך כל מה שנותר קשרים לא סטנדרטיים כל החיים.

הרצון למצוא את המזל שלך הוא נהדר, זה פשוט לא שווה לעשות את זה על ההוצאות אנשים אחרים. הפתרון הטוב ביותר יתחתן רק אהבה מתי אמון במה שאתה עושה זה נכון, מאה אחוז. לזה עדיף להיות ניסיון בפועל ומודעות בוגרת של עצמך. בעיכול מצבים כאשר בן הזוג מוצא עצמו מפלגה מושפעת חלקית הופך לבן הזוג. חיים תוצרת בית האכזבה העמוקה ביותר הובילה לעובדה שהוסתרת. ואז יוצא החוצה מהמשפחה, אבל לא אחרת, והשני.למה בן זוג זה לא הולך לאדם, אלא לגברת? אין כאן אַקרַאִי.

אכזרי, מס ' את השיעור הרצוי שצריך ללמוד.

ויקטוריה פומין

מוּמחֶה https://romantik69.co.il/

דוקטור סקסולוג של הקטגוריה הגבוהה ביותר, פסיכיאטר, פסיכואנליטיקאי. אני עובד עבור סקסולוג במשך יותר מ -10 שנים. עוזר לזוגות כדי לפתור מתוח בחיי סקסי.

כמה גברים לא רואים בכלל בגידה של נשים עם ציונים. עבורם, זה קצת בלט אהוב, אשר לא אומר שום דבר קשה. יתר על כן, הצעיר יכול להציע חבר להיות שליש במיטה עם אהוב: שלישיה סקס - פנטזיה סקסית של מיליוני חבר 'ה. בכל מקרה, כל מצב צריך להיחשב באופן אישי. האם שותף מתכנן לעזוב? בין אם היא חווה רגשות לחבר או פשוט מוצא רגשות חדשים במיטה? יש צורך לדבר עם קסם עם האהוב - גלה מה בדיוק דחף אותו לתוך מעשה כזה.פסיכולוגים לשכנע ששום דבר לא טוב. ביסקסואליות היא תמיד פיצול, לא אחדות אישיות. לא הדרך לאושר אלא בדרך אנשים עוברים למצוא את עצמם, ההעדפות שלהם ואת הרצונות האמיתיים.

Просмотров: 239 | Добавил: shelena5e2dm | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar
close