12:10
בועה במהלך יחסי מין - למה זה קרה ולמה זה לא מפחיד

סקס, ככלל, מלווה במגוון של צלילים: גניחות, חריץ, צעקות, סטירות, כן, לפעמים אחד מכם יכול בתפזורת. כמובן, בלבול כזה יהיה קרוב לוודאי לגרום לגל של מבוכה ויכול לקלקל את הרושם מכל התהליך בכלל. עם זאת, כדאי לזכור כי כזה בלתי נמנע כדי להתבייש בעבודת הטבע של הגוף הוא בהחלט לא שווה. למעשה, זה קורה לאנשים רבים: הן עם גברים ונשים.

התוכן של המאמר

1 למה זה קורה? 2 יכול להשפיע על ההריון הזה? 3 מה עלי לעשות אם לעתים קרובות אתה מכה את המין? 4 האוויר בנרתיק הוא נורמלי? 5 איך אני יכול למנוע את זה?

למה זה קורה?אני

במהלך יחסי מין, תהליך העיכול אינו מפסיק. כאשר אתה האחרון אכלו ו ביקר בשירותים - כל זה יכול להשפיע כאשר הגוף שלך צריך להיפטר גז עודף.

"זה נורמלי כי אנשים הדגש גזים מ 10 עד 20 פעמים ביום. המעי הסמיך שלך לא אכפת מכל דבר אחר, כך שזה יכול לקרות בזמן לא הולם ", אומר אליזבת בליני, פרופסור חבר של המחלקה לגסטרואנטרולוגיה של אוניברסיטת וושינגטון.

היא גם מסבירה כי הנרתיק ואת פי הטבעת בתוך הגוף הם שכנים. החלק העליון של הנרתיק נמצא ליד החלק התחתון של פי הטבעת, כך במהלך מין, כל זעזועים ומכות בתחתית הטבעת יכול להוביל פליטת גז בלתי צפויה. בחדירה נרתיקית, חבר המין מעמיד לחץ לא רק על קירות הנרתיק וצורת צוואר הרחם, אלא גם על המעבר האחורי.

בנוסף, כיסי גז ריקים במהלך המין נוצרים בפי הטבעת. זה יכול להתרחש כמעט בכל מקום ובכל עת. כמה אנשים שמה לב כי הוא נכה במהלך אורגזמה. זאת בשל העובדה כי במהלך שיא נקודת כל השרירים שהיו מתוחים בעבר הם מרגיעים.

"גז וכיסאות נשלטים על ידי שני sppincters. יש ספינטר פנימי שעובד באופן אוטומטי, והשני - מה שאתה יכול מרצון לסחוט ולהירגע. הסוגר הפנימי מבצע באופן אוטומטי 85% מהעבודה בשבילך. אחרת, אנחנו כנראה היו בילה את כל חיי בחיתולים, "אומר ד"ר בליין.

"למרבה המזל, רוב הזמן הטבעת ללא בעיות שומרת על כל תוכנו, כולל גזים, במהלך יחסי מין.

בישראל, אין מקום לדעות קדומות, ואילו המילה באה לעבודה בשירות ליווי. לאנשים המקומיים יש את הסטנדרטים המוסריים הגבוהים ביותר. כולם מבינים כי היום אסקוגר רק מלווה את השותף באירוע, שומר על הראיון ואת ליווי אישה בכיתה VIP הוא אינדיקטור למצב.

אבל כל שריר הגוף יכול להתעייף ולהפסיק לעשות את העבודה שלהם. Sphincter אנאלי - לא יוצא מן הכלל, למרות שזה מצב מביך למדי, "היא מסתיימת.

הם יכולים להשפיע על ההריון?2

למעשה, כן. תופעה כזו היא הרבה יותר נפוץ למצוא נשים בהריון. כל השינויים ההורמונליים המתרחשים במהלך ההריון יכולים לגרום כמות גדולה של גזים במעיים.

בפרט, בגוף של אישה בהריון עולה את רמת הפרוגסטרון. הורמון זה הוא מרגיע השרירים ומאט את העיכול, אשר מוביל לעלייה בכמות הגזים. אחד הסימפטומים הנפוצים ביותר במהלך ההריון - בחילה - יכול להשפיע גם על התזונה ולעבודה של המעי, ולפעמים תורמים לגידול בגזים. טיפול בחילה ולתקן הדיאטה יכול לעזור להפחית את היווצרות הגז במהלך המין.

מה לעשות אם לעתים קרובות אתה לדחוף במהלך יחסי מין?3

הבנתי שזה היה יותר מאשר בסדר. ובכל זאת, דבר אחד, כאשר זה קורה רק לפעמים. עם זאת, אם אתה שם לב מה קורה באופן קבוע, כדאי לחשוב על הבריאות שלך.

אחד הגורמים האפשריים לתופעה לא נעימה כזו - תסמונת המעי הרגיז (CRC). מחלה זו נפוצה יותר אצל נשים (כמעט שני שלישים של אנשים עם CRK - נשים). "מעניין כי נשים עם CRK פעמיים לעתים קרובות לומר כי קשה להם להירגע וליהנות מין, בהשוואה לנשים ללא מחלה זו", אומר ד"ר בליין.

ביקור בגסטרואנטרולוג יעזור לך לגלות אם יש לך CRC או מחלת עיכול אחרים שיכולים לגרום היווצרות גז מוגברת. אם יש לך תסמינים כאלה כגון בחילה, שלשולים או עצירות, כאב באזור המעי או באדום, ירידה במשקל או בדם בכיסא, הקפד להתייעץ עם רופא.

האוויר בנרתיק הוא נורמלי?4

במהלך מין, גזים מעיים הוא לא הדבר היחיד שיכול למנוע ממך מרגיע. נשים נוטות גם גזים מן הנרתיק. (לפעמים תופעה זו נקראת "kvifing"). ובכן, כמו במקרה של מעיים, גזים הנרתיק הם גם נורמלית.

הנרתיק - לא רק צינור ישר.

בישראל אין מקום על ידי דעות קדומות כשמדובר בכיבוש בסוכנות ליווי. גברים מקומיים יש את המפעלים המוסריים הגבוהים ביותר. כולם מבינים את זה באופן מלא כי בתורו חנות ESK רק רק ללוות את הלקוח באירוע, תומך בשיחה ואת מודל ליווי של מחלקת VIP נחשב אינדיקטור למעמד הציבורי.

בדים הפנימיים שלו יש קמטים רבים וקפלים של גדלים שונים. אזורים אלה יכולים לצבור ולעצור גז. בדרך כלל אלה כיסים גז פטורים אם השרירים של הנרתיק הם רגועים לחלוטין. סביר להניח כי אפשרות זו היא, כמובן, כאשר אישה מגיעה לאורגזמה. זה אולי נשמע כמו שקע גז מן המעבר האחורי, אבל למעשה bumps הנרתיק עצמו.

לפעמים זה יכול לקרות במהלך התרגיל. המנגנון הוא אותו דבר: כאשר להטוטנות, השרירים של הנרתיק הם מתוחים עם הרפיה פתאומית של האוויר, אשר נכנס פנימה, הוא שוחרר.

איך אני יכול למנוע את זה?חָמֵשׁ

"אתה יכול לנסות לרוקן את המעיים מול המין, - מציע ד"ר בליין. - זה בדרך כלל מבטל את ההרגשה של צורך בואט במהלך יחסי מין. ואם אתה מרגיש שאתה צריך לשחרר גז עכשיו, אבל אתה המהיר ביותר של קרבה נלהבת, לשנות את היציבה - למשל, מיסיונרית. בחר מיקום שיאפשר לך לשמור על פי הטבעת דחוס לחלוטין לשלוט על הגזים שלך ".

מומלץ גם כדי למנוע מוצרים גרימת היווצרות גז מוגברת. זה ידוע כי בצל, ברוקולי, בריסל וחיטה וחיטה יש תכונות כאלה. לכן, אם אתם מתכננים לעשות משהו מעניין בעתיד הקרוב, זה שווה להימנע משימוש במזון כזה כמה שעות לפני הרגע x.

הגיוני לשקול מחדש את הרגלי השתייה שלו. נוזל צריך לשתות לאט ובכמויות קטנות: אחרת, יש סיכון של בליעה יותר מדי אוויר, אשר לאחר מכן ישאל החוצה ברגע הכי לא פעיל. בנוסף, למנוע משקאות מוגזים, כי בועות גם מסוגלים לגרום מטאוריזם.

הנה כמה עצות נוספות על מנת למנוע היווצרות גז לא רצויות במהלך יחסי מין:

לנצל את התרופות המפחיתות את מספר הגזים במעי. להפחית את כמות המזון והמוצרים הכבדים כי הם נספגים ברצינות. מסטיק, סוכריות על סוכריות על סוכריות וכל ממתקים מוצצים - האויבים שלך. נסו לא לשתות נוזלים דרך הצינור: הוא מעורר אוויר מיותר. אם יש לך תותבות - ודא כי הם מותקנים כראוי. זה אולי נראה בלתי סביר, אבל נבחר או נבחר או הוקמה prostheses יכול להכריח אותך לבלוע יותר אוויר במהלך מזון ולשתות, אשר יוביל גזים בגוף שלך. הימנע מעשין. כמו במקרים קודמים, זה מגדיל את כמות האוויר עודף כי אתה לבלוע. האם ספורט קבוע: אפילו תרגיל קטן לתרום לשיפור של peristaltics. לכן, גזים יעברו מהר יותר דרך דרכי העיכול וחוץ.

עם זאת, החשוב ביותר - זכור כי ניתן להכות במהלך יחסי מין. זה קורה עם כולם, וזה לא משהו מביש. "אתה לא תמיד יכול למנוע את שחרורו של גזים במהלך יחסי מין, וברוב המקרים זה לא אומר שמשהו לא בסדר איתך. אז תנסה לשחרר את המצב ללא הרבה מבוכה וחרדה, "אומר ד"ר בליין.

סטנדרטים חברתיים יכולים לגרום לך להרגיש שאתה צריך להיות מגינה כי הוא טבעי לחלוטין עבור הגוף שלך. אל תשים לב אליהם! לדבר על זה עם השותף שלך אם אתה מרגיש אי נוחות. ואת הטוב מכל, זה יהיה פשוט להיות טיפש ולשכוח מה קרה.

https://romantik69.co.il/%d7%a0%d7%a2%d7%a8%d7%95%d7%aa-%d7%9c%d7%99%d7%95%d7%95%d7%99-%d7%91%d7%a8%d7%9e%d7%9c%d7%94/

Просмотров: 3702 | Добавил: shelena5e2dm | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar
close