12:09
כללי תאורה עבור מודל מצלמת אינטרנט

המודל של מצלמת העבודה לא תמיד נעשה במהלך היום. בנות לעיתים קרובות לעבוד בלילה. עבור תמונה יפה, לא לעשות בלי מקור של אור נוסף. לאתרים רבים יש גם כלל לאיכות השידור. אם מודל Webcam גלוי מאוד או שהתמונה מפוזרת בפיקסלים, הפרופיל יכול לחסום.

כיצד להגדיר מצלמת אינטרנט תאורה?

כל מפעיל או צלם יגיד הרבה אור לא קורה. אתה לא צריך לקנות ציוד מקצועי? כמובן, זוהי האפשרות המושלמת אם מתוכנן לעבוד באתר האינטרנט של מצלמת האינטרנט. אבל למתחילים מודלים אין כספים עבור רכישות כאלה.

אתה תמיד יכול להגדיר את האור לבד, שיש רשימה קטנה של התקני תאורה. דגמי מצלמת אינטרנט שילמו ביותר לחלוק את הניסיון שלהם ביצירת תאורה נכונה במסגרת:

  • מנורות Luminescent - אפשרות זולה כדי ליצור את האור הטבעי ביותר. מחיר של 350 רובל התקנים תאורה. אתה יכול לבחור מנורה של גדלים שונים וצורות.
  • אתה לא יכול לשים מקור של אור נוסף מאחורי הגב שלך. אפשרות זו תדגיש את הצללית, אבל הפנים מסתתרים. זה בלתי אפשרי לשקול את המראה של הנערה מעצבן את הצופה. סביר להניח אדם ישוחרר מן השידור, אם אתה לא יכול להעריך בזהירות את היופי של בן שיח.
  • אם אתה שולח את המנורה למסגרת הצופה, אז אתה לא תראה שום דבר שונה מן צללית מטושטשת נקבה. אור זה יהיה לעצבן את עצמו ואת חבר מסנוור.
  • מנורות ירוק, אדום וכחול נראה מעניין רק תקשורת אמיתית. במהלך היכרויות וירטואלי, עדיף לא לכלול מקורות אלה של צבע. עיוות צבע העור יכול לגרום לגירוי לחבר. כמובן, אם השידור מציג אישה על הסרט "אווטר", אז המנורה הכחולה יהיה מתאים. עם האתר הרגיל עדיף לבחור מקור של אור צהוב או לבן.
  • התמונה תהפוך יותר allumus אם אתה משתמש בשני מקורות אור. לשים את המכשיר רק מצד אחד, המודל הכהה הוא לגמרי חצי הפנים. מתברר כי הצופה רואה את שיחו רק חלקית.
  • השתמש באור צג לא יכול. במהלך שידור זה, אי אפשר לחזור למרחקים ארוכים. גברים אוהבים עיניים ומעדיפים לראות בחורה לגמרי.
  • אור מלמטה עושה את פניו של המודל ללא השגחה. צללים קשוחים על הפנים לדחות ולהראות פגמים.
  • איך לפרוש יום אחד... כללי הצרכנים

    סטטיסטיקה מראים כי תאורה באיכות נמוכה דוחף 95% של משתמשים מצלמת אינטרנט אתרי אינטרנט. אבל החדר המואר שבו המודל נראה בבירור אוספת תצוגה ענקית.

    המנורה הומונית נחוצה?

    בעיקר הוא כלי בלוגר כי משמש לירות בפורמט דיוקן. מנורת טבעת היא גרסה ניידת של סטודיו תאורה. באמצעות מכשיר זה, באפשרותך לציין כדי להדגיש את הטבלה, אזור העבודה. אבל כדי למלא את האור של כל שטח של ציוד זה לא יהיה מספיק.

    הגרסה חובבים של הירי יהיה להחמיץ אתרי מצלמות אינטרנט רבים. אם זה לא ניתן לקנות ציוד תאורה באיכות גבוהה, אתה צריך לירות במהלך היום. מקור האור הטבעי הולך מהחלון.

    אבל זה תמיד יהיה אפשרי להעביר את אחר הצהריים. לכן, 2 מנורות אור קבוע יצטרכו לקנות. על ציוד אלה יש צורך להקצות מ 5000 רובל. בדרך כלל, כסף זה עובד המודל ב 2-3 ימים. תמונה באיכות גבוהה מושך חברים תמיד.

    ישנם אתרים שבהם מנהלי מערכת שליטה על ציוד של מודלים של מצלמת רשת בעתיד במהלך ההרשמה. אם איכות התמונה היא 3, סביר להניח שהם יסרבו. לכן, על התאורה במסגרת יש צורך לחשוב מיד לאחר התקנת האינטרנט במהירות גבוהה. https://romantik69.co.il/%d7%a0%d7%a2%d7%a8%d7%95%d7%aa-%d7%9c%d7%99%d7%95%d7%95%d7%99-%d7%91%d7%a7%d7%99%d7%a1%d7%a8%d7%99%d7%94/

    Просмотров: 187 | Добавил: shelena5e2dm | Рейтинг: 0.0/0
    Всего комментариев: 0
    avatar
    close