14:44
כמו גם להגיב צחוק ללא תנאי מוקדם במהלך, כפי שנהגנו לקרוא, יחסי מין

כולנו מכירים מזמן את הפתגם: "צחוק ללא תנאי מוקדם - סימן לטיפשים". באמת? ומה לעשות במקרה זה, ולא את ההתקפה של צחוק מצאו אותך באופן בלתי צפוי במהלך יחסי מין? בואו נבין!

התוכן של המאמר

1 התרגשות 2 סיוט 3 שביעות רצון 4 הצהרה

וכך, בוא נלך.

לספק מטרות יליד בישראל, אם אתה ילדה מדהימה מאוקראינה. אתה יכול לעסוק בישראל בשעות הפנאי. גבירותי של מודל חיצוני לתת לבנות קריירה ליווי. עבור "תאריכים" עם אדם מישראל, אתה יכול להרוויח חודש מ 6500 $.

לְהַסכִּים, השאלה של הצורך ואת הצורך בצחוק הופך מאוד הבוער והכרחי, אולי, רק כרגע כשאתה נתקל עם זה בבירור. טוב מאוד להדגיש את מה כן, 100 אחוז, צחוק במהלך סקס הוא בקושי מסוגל להתעודד ולבסוף לתלות. סביר להניח, זה נראה חיובי, אבל עדיין, איך כולם אומללים, לא צפוי הרגש יהיה מאוחר יותר לגרום רגשות בלתי נתפסים מצד "ללא תחרות", כגון כמו: מבוכה, בושה, מבוכה, ובכמה יתמות - אפילו כעס שנאה.

השותף המיני שלך אינו מכאן התחלתי לצחוק במהלך יחסי מין? מה התגובה שלך? ראשית, בראשי מיליון שאלה רעה מופיעה, כמו: "מה לא בסדר איתי?", זה שלו / שלה?"," איך אתה יכול?"," האם זה אפשרי להיות כמו רבים באים לידי ביטוי, בקר?"ו T.ד '., ו T.-. שנית, אני רוצה מהר יותר כדי לסיים את התחיל, או לקבל הסבר, או בכלל לפרוש איך הם מתפללים, משדה הקרב.

במקום שאתה רוצה להציל את המקרה (טוב או לפחות רגוע לסיים את התחיל) - בשום מקרה לא לקצוץ את הכתף. זה לא צריך להיות, לגלגל את השערורייה, לארגן את הניתוח של טיסות, גם כדי לומר להאשים "לרתון" בכל חטאיו של אלוהים בשל אי-הודעה של ביטוי נתון לרגש שלו במהלך היתרונות אהבה.איך הם אומללים, הכל קורה בחיים.

התרגשות

ובכלל, בהחלט לא עקרוני כאשר הוא החלו לצחוק: לפני, במהלך או אחרי סוף היחסי. בזה, באופן כללי, אין דבר יוצא דופן. פשוט, הגוף האנושי בתהליך של קבלת הנאה סלקטיבית החלו לחפש רפלקס מתאים, אשר מסוגל לשנות באופן מיידי את תחושת ההתרגשות על משהו יותר נעים.

למגרין, ברגעים מיוחדים כאלה, המוח אינו מסוגל בעקביות להפעיל וגם לנתח את הצורך בתגובה זו או אחרת.

אימהך

מסכים למין כמעט ניכר איך אנחנו רגילים לקרוא הם מפוחדים מאוד לדאוג לרגע אחד יכול ללכת משהו לא בסדר. וכך, ב ציפייה של הגוף "המתוק", ללא הבנה, הוא מקובל על הלחץ בשל כמה מאתנו מתייעצים, פאניקה מיותרת. כמו במקרה של התרגשות, הגוף הוא בדחיפות יש צורך לעבור לכל דבר אחר. אבל בגלל במקרה זה זמן, איך הם אומללים, לא יכולים לחכות, המוח מקבל החלטה לא לחפור במשך זמן רב התודעה, ובסופו של דבר בוחר את הנפוץ ביותר, כפי שישבנו איתך, תגובה אנושית חיובית, כל הידוע תחת הכותרת "צחוק".

שביעות רצון 3

בעיקר, כאשר אדם מאושר, הוא מרוצה. שביעות רצון w כולם מתבטאים בדרכו שלו. מישהו מתחיל ללטף את הידיים, ומישהו - לקפוץ מעל הראש. אחד - בוכה מן האושר, השני - צוחק. יש לציין כי כל אדם יחיד, כמו גם את גופו. זה הוכח כי רגשות או תגובה 2 אנשים או אירוע אחר במצב מסוים יכול באופן משמעותי שונים זה מזה. נערות ליווי בהרצליה

קישוט 4

עם זאת, אנחנו חושבים שהכל ברור. כולם ברורים כי עם הקצה המוצלח של יחסי מין, הגוף האנושי חווה מתח גדול, כפי שהוא עבר, סביר להניח, כל האמור לעיל: והתרגשות, וסיוט וסיווג. נבדק וקבלת רוצה, המוח והגוף מאה אחוז נראה "תודה" שותף סקס, איך כולם נמס, כזה תגובה כמו צחוק.

באופן טבעי, ייתכן כי צחוק השותף שלך יכול גם להיות התוצאה היא לא רגשות חיוביים למדי. זה יכול להיות את זה איתך בקרבת מקום - האדם אינו מכובד מאוד. במיוחד במקרה זה, מאשר לא מתוכנן יחסי מין עם מה שמכונה (ים) הראשון (ים).

ובסופו של דבר, זוכר את העיקר - אנשים בדיוק כמו אנשים נהגו להביע, שונה. לאתגר, כמה אנשים לא צריכים שום דבר כדי להעליב, ובגירסאות מסוימות - אפילו כדי לעצב שותף או שותף. באופן טבעי, יש יותר טוב מאנשים כאלה, בסופו של דבר, להתרחק. במקרה זה, ולא אדם, צוחק, כמובן רומז על כמה חסרונות שלך, - זה לא צריך להיות צאצא לרדת לרמה שלהם, וכך לדבר כדי לענות על אותו (אפילו מאוד אני רוצה לפגוע). להיות גבוה יותר מזה. אין ספק, ראוי להזכיר כי כי החוק של בומרנגה עדיין לא בוטל. ואולי אפילו לא צריך לקרוא את זה היטב ולמעשה לא בעצם - אז שליט של אדם זה רחוק, השמלה, וללכת באנגלית.

תארו לעצמכם את החלומות שלך בישראל בקלות, אם אתה אישה יפה מ בלארוס. העוסקים בישראל מותר בפנאי. נשים של מודל חיצוני הצעה לבנות קריירה בליווי. עבור "תאריכים" עם גבר מישראל, אתה יכול להרוויח חודש מ 5,200 $.

לא הרבה מי יודע כי תקשורת היא בקושי אי פעם.

ולא תנודות לגבי הכנות וההגינות של השותף או שותפים לא מופיעים, וצחוק עדיין גורם קצת אי נוחות במהלך אהבה היתרונות, לבסוף מבינים את הדברים הבאים.עצור עצור עצור! לא אתחול בלויה מוקדם יותר מהזמן. ראשית הערה תנאים מוקדמים יותר נפוצים צחוק הנובע באופן ספונטני במהלך מין: בלתי מתפשר, אבל עובדה. יש לציין כי סביר להניח שהשותף המיני שלך חווה התרגשות רבה בתהליך של אהבה של אהבה.

ואולי אפילו לא צריך להיות טיפש כי מה לא מקובל על 1, לא בכלל פירושו שהוא אינו מסוגל לכל האחרים. שלח לעצמך עובדה אחת כי במצב זה לנסות למרות שרובנו התרגלו לקרוא, לא נכון להבין את האדם. במקרה זה, ולא את הצחוק יהיה לגמרי לא מקובל עליך, לא להיות עצלן, זה הפך, כדי לדון בנושא זה עם 2 חֲצִי. ולא מעריכים זה את זה, איך אנחנו תמיד מדברים אליך, שום רגש, ואלה צחוק, בסופו של דבר, הופך להיות תנאי מוקדם למריבות, עבירה והפרעה.

Просмотров: 442 | Добавил: shelena5e2dm | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar
close