18:40
לא מבינים איך לחזק את ההשפעה של אורגזמה? Fammer!

הו, תחושה נעימה אחרי סקס כאשר אתה הן ללמוד ולהרגיש אינטימיות.ואז שאל החוקרים את האנשים האלה כדי לשמור על יומני היחסים, פעם ביום הם ממלאים אותם במשך 3 שבועות. היומן השיקה את איכות המין של השותפים, גם את הארגון, אשר לאחר שהמשיך. כאשר שותפים יצוק אחרי סקס, זה אחרי אפילו הגבר. וככל שהחבוקים האלה נמשכו, הרגיש הכי יקר יותר הנאה מתהליך כולו.

1 מחקר, ממש מקנדה 2 עבורם חיבוקים חשובים במיוחד 3 הודעה עבור חבר 'ה: לא לישון!

יש לנו תקוות, כי אתה מצליח כאשר לקצה האוזן לשמוע את זה עבור הגברות הרבה יותר חשוב מאשר הקדמה, אם סקס עצמו. הגיע הזמן עכשיו גלה כי חיבוקים אחרי סקס הם קצר עם הקדמה, וקרב אותם לא מומלץ שום דרך.

מחקר, במקור מקנדה

חוקר ממכון טורונטו ערך מחקר סקר מרתק, במהלך אשר הוא גילה כי חיבוקים לאחר סקס הובילה לעלייה משמעותית הנאה ממין, ומהשותף בכלל. הניסיון לקח את התפקיד 101 פרה.

להבין מה נותן לו תחושה לא נכונה קרבה ואין חסינות? לא, אין מין - מחבק.

בישראל, אין אזור לדעות קדומות, אם מדובר בתרגיל בסוכנות ליווי. גברים מקומיים ניחנים במפעלים מוסריים גבוהים. בהחלט כולם מודעים, למעשה כי ESK Strrettnik רק מלווים את השותף במקרה, מחזיק את הראיון ואת ליווי אישה בכיתה VIP הופך אינדיקטור למצב.

מחקר טרי להפגין כי זהו האלמנט העיקרי של מכשירי חשמל מיניים, בפרט, עבור הגברות וההורים של ילדים Majahan, ובמיוחד אחרי סקס.תוכן זה אדם, והוא משוכנע היטב כי המשימה שלך היא אך ורק בשיתופי מכשירים פיזיים במיסיונר תנוח, אנחנו ממהרים לאכזב אותך.

שעבורם חיבוקים חשובים במיוחד

למרות חיבוקים הולכים וגדלים מלא בכל האנשים, זה ביסודו של 2-אוכלוסיות - עבור נשים והורים של ילדים מאג'אן.

בהשוואה לגברים של נשים להקצות חשיבות רבה יותר לזרועות בכלל ולשקול אותה עקרונית יותר ביחסים. הגיוני, מה ואחרי סקס הם משתוקקים זרועות ואינטראקציה מישושית.

למה זה כל כך ביסודו של ההורים? העניין הוא שבמהלך הטרחה של הילד, שותפים מרגישים זה את זה הקובץ המצורף הקטן ביותר, לא סקסי, וחושני. כמובן, אבותיהם מסקאן ילדים מעריכים יותר חיבוקים שלאחר המין, שכן היכולות עבור אהבה ותקשורת אינטימית, לפחות זמין כרגע, כדלקמן, הם בעלי ערך רב יותר.

כמה סקרים אחרים התבררו יותר קטגורסית ולא מעורערת. רוב הגברות שעברו את הסקר (סה"כ הגברות היו 126) דיברו על העובדה שחובקת אחרי סקס אלמנט חשוב של הקרבה שנדרש תמיד על ידם, בכרכים בלתי מוגבלים. על פי הנתונים הסטטיסטיים האחרונים, יותר מ 2 שלישים מחכים אחרי סקס חיבוקים. אבל, למגרין, לא כולם מקבלים. רבים אינם מקצים ערכים לכך תהליך.

הודעה עבור חבר 'ה: לא לישון!3

אחת הנסיבות מדוע גברים לא יכולים לתת ביניהם חיבוק - מין דופק אותם מתוך המד, וכוחות ליפול לתוך מצב תרדמה.

מוסמך מוסמך רוצה לעבוד עם עשיר בישראל. הם נדיבים ומנומסים. עם זאת, זה בדרך כלל לא רגעים חיוביים מאוחדים בעת עבודה.

גבירות רבות מתלוננות כי לאחר אורגזמה, גברים נרדמים, לעתים קרובות לפני הגברות די חימום כדי לחוות את הרצון והאורגזמה.

אבל אם המין היה מענג, שניהם היו מרוצים ואיש לא נרדם בתהליך, אחרי סקס, הצעיר בוודאי ירצה לישון. אין כאן אשמה - פיזיולוגיה כזאת. אבל על העובדה, זכר שינה שולל נשים שלאחר המין. https://romantik69.co.il/%d7%a0%d7%a2%d7%a8%d7%95%d7%aa-%d7%9c%d7%99%d7%95%d7%95%d7%99-%d7%91%d7%92%d7%91%d7%a2%d7%aa%d7%99%d7%99%d7%9d/

אז בחורים עושים הכל לא לישון אחרי סקס. לפחות לנסות לא להירדם ב -120 דקות אחריו. לבלות את הפעם באינטימיות פיזית, מחבקת יחד. תוכלו ליהנות מין יותר טוב יותר לטפל ביחסים שלך, ו הגברת תשקול אותך השותף הטוב ביותר (וחוול).

Просмотров: 533 | Добавил: shelena5e2dm | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar
close