19:21
ליטוף כדרך לספק הנאה מינית.

סקס, בהחלט, הכיבוש האהוב עליך, כמו הרבה מאתנו מתייעצים, גברים מבוגרים וגברות. הכל כבר מזמן ידוע בעובדה כי סוג של תענוגות מיניים לא יודע את הגבולות, החל מ, כפי שכולם מובנים, מלונים ראשוניים מסתיימים עם סקס קשה ו standersions שונים. לכוון את העובדה כי נכנס לעולם הארוטי המרתק, ילדים וצעירים הראשון גם לומדים את הגופות של זה, מרגיש נוגע, נשיקות וחיכוך.

התוכן של המאמר

1 Knee ידיות אהבה כוהנים 2 סקס לבתולה 3 סוגים של ליטוף 4 אוהבי הדדיים 5 אזורים ארוגניים 6 אזורים ארוגניים של גברים 7 עצות ליטוף 8 צימוד חזה 9 אורגזמה של גבירותיי אורגזמה של 10 גברים 11 אמצעי שימור 12 סקס "חצי" 13 בגידה או מתיחה חפים מפשע?

ליטוף - אופי אינטימי ללא חדירה, אחרי הכל, חבר בפנים. הפיקוח העמוק ביותר הוא מגע פרנק יותר, בלבול אופייני, חיכוך עשיר, התורם לנאה חושית ורגירה חזקה. ואכן, הפיקוח העמוק ביותר, בניגוד לליטוף הראשוני, מביא שותפים לאורגזמה ולסיקור הבשר.

גרם Pens כוהן Lovei

לְטִיפָה רוכשת פופולריות ענקית כמו קומדיות הנוער ועוד מבוגר דוֹר. מתורגם מאנגלית תהליך נעים בשם "עדין לְלַטֵף. בעל רצון לבוא בקשר עם אובייקט מרגש, שותף תשומת לב גבוהה משלם עבור נשיקות, חיבוקים, משיכות, הולך לומד, מרגש וללטף חברה.

אומנות עמוק פינוקים ותשומת לב ראשונית תשומת לב גבוהה לשילם עתיק זְמַן. הבחור הולך, בסופו של דבר, כדי להציג תצפית רק להבין מה ישירות המקומות שווים יותר תשומת לב. רגיל קבוצה של גבירות ארוגניות נראית כדלקמן: משיכות, אריזה, ליקיק ונשיקות צוין אזורים, מאוד מרגש את הנשים, להביא למדינה של האי המתוק והאורגזמו בולט.

זה צריך להיות ידוע בשם "כללי מגע", חווה עניין אמיתי בגוף שותף, רוצה להצית את ההילה של הנאה.

סקס עבור וירג 'ין 2

הֶפסֵד הבתולים הוא צעד עקרוני עבור כל נערה. כמה צעירים רוצים זה בהקדם האפשרי כדי להיפטר הדרך שבה אנשים משמשים להביע, "אי הבנות מעצבן", להתחיל סקס מוקדם החיים, ואחרים מוקירים צניעות לפני החתונה או על ידי אחרים שיפוט. במקרה זה, ליטוף מסייע להרוג 2 ארנבות: לחוות הנאה ואורגזמה מן הקרבה של השותף ולבסוף לחסוך איך נבלה את הזמן איתך, שטויות לשעבר.

שְׁנִיָה היתרון של "סקס ללא מגע" היא הגנה מלאה נגד מחלות נביחות והריון לא רצוי. לגברים אין הזדמנויות לחדור לתוך איברי המין של הנערה, אשר 100 אחוז מבטל ההשלכות הנוראות של תקשורת אינטימית.

חוץ מזה, פינוקים ניתן לעשות בכל מקום: בחדר שלך, בלי לחוות סיוט, כי הצמחים מאחורי הקיר ישמעו מיטה חורקת חשודה, במקום מוסתר אזור הפארק, במושבים האחוריים בקולנוע.

לילה של פיטינג 3

לְטִיפָה שונה במספר סוגים, לפחות איזה מהם יש יתרונותיו.

משטח ליטוף נראה לרמוז גוף משיכות בגדים דרך בגדים. לא מספיק מי יודע מה האדם ואת הגברת חלקו אחד את השני בלי להסיר חלקים של ארון בגדים. אולי יש חיכוך של חבר דוחה דרך ג'ינס על גבירות הערווה, לבוש במכנסיים. Necking מתאים לזוג, חווה אנשים המשמשים להביע, רגשות הדדיים ואטרקציה. זה ברור מאוד, הבחור ואת הגברת נשיקות ואת הדדה של החלק העליון של הגוף, חשוף לחגורה. הפיקוח העמוק ביותר הוא תהליך כנה יותר, שבו שותפים חשופים, גרדין של איברי המין עם הידיים, לשפשף בגופים מיניים, לא לאפשר איך כולם נמס, סקס כל יום.

הכי מעמיק ליטוף מסייע להזהיר הריון להשתנות כמה באים לידי ביטוי, חיי מין. משחק חושני מביא "משתתפים" לשיא הנאה, התעלמות מעצם העובדה יַחֲסֵי מִין.

אוהבי הדדית 4

ללא מגע קשר אינטימי - ההנאה שזה נראה כמו על מוסר וגברים, ואת הגברות. רוצה סוף סוף לנסות לנסות את סוג יוצא דופן של סקס, שותפים צריך, בסופו של דבר, ללמוד ארוגני אזורי, הרבה יותר ב Duma, הרצפה הפוכה. כמובן, כולנו יודעים מאוד מה תנועות לא-מזריות, מוקד אחד ארוגני נקודה, בלבול וגמישות יהפכו את הקסם של הנאה גופנית.

הדבר העיקרי הבסיס של Pettenga, בסופו של דבר, משרת מוסריות, במהלכו שני אנשים משתתפים. טכניקת בעלות מגרה אזורים ארוגניים עוברים את האורגזמה החמה בת זוג.

דאם ארוגני Zones5

גוף נקבה כמו איך אנחנו מביעים, המפה הגדולה של העולם: איפה לא tkni - יש "התנחלות". העור של רצפה יפה בשפע גדול הוא חמוש עם "נקודות סוואיסטנס ". כל מלטף ונשיקה, בסופו של דבר, מביא שאין דומה לו הנאה, אבל עם כל זה, לגברות יש מוזרות משלהם העדפות. במקדשים של אהבה, כוהנים מנוסים של אהבה, שיש, כמה מאיתנו לבד, מדהים, מדהים היכולת להביא לאקסטזה עצמך ולשותף ללא איך אנחנו מבטאים, יחסי מין ישירה. הגברות המקסימות מעוררות במיומנות את האזורים הארוגניים של הצעירים, כך "מבקרים" היו מעוותים מאקסטזה. אין פלא שאני ממלכת, אריסטוקרטים ואפילו אנשי הדת נלמדו לרגליים של הקורטיסנוק לחלק הבא תַעֲנוּג.לא מספיק לטפל בידיים חמדנות על הגוף של בחור או על הנערה כדי לעורר ולספק הנאה.

אוזניים; צוואר; שפתיים; שד; פטמות; אצבעות; בֶּטֶן; טַבּוּר (תשומת לב, כמה נשים מעצבנות); תַחתִית בֶּטֶן; חֵיק; קָטָן שפתיים מין; התא; בולעת בצד הירכיים; עֲגָבַיִם; הקפה; כּוֹתֶרֶת ואצבעות.

אזורים ארוגניים של גברים

מבוסס ניסיון, סקר ציבורי והשני, כמו הרבה מייעוץ לנו, המידע קיבל, הנשים משוכנעות כי אזורי ארוגני על גופו של אדם יודע בחוזקה. זהו חבר, חבר, ושוב חבר. אבל זה לא.

עמידות רוסית וחסרון של מידע זרקו את המסקנה השגויה כי ליווי הוא משהו שערורייתי, אשר צריך לשתוק. רק מעט יודע כי שירותי ליווי בישראל אין שום קשר לזנות.

גברים נועזים כאשר תשומת הלב הגבוהה משולמת לשק האשכים ביצים. זה יכול להיות גם את התקרחות של שבץ של חלקים אחרים של הגוף. לא כל כך גס גברים מונוטוניים, כפי שהוא נראה לתצוגה הראשונה. רגשות נעימים מבחן נציגי המין המסיבי בעת מגרה את ארוטי הבא נקודות:

עוֹר ראשי; שפתיים; צוואר; אֶמצַע אֹזֶן; סַנְטֵר; שד (שטח של פטמות); אזור מתחת לטבור; פְּנִימִי חלק מהירכיים; חבר; כִּיס הָאֲשָׁכִים; ביצים.

קלוריה יותר רגשות, זה הפך, הוא חווה בחור בעת גירוי אזור קרוב לאברי המין. ל הרחבה כמה מאיתנו התרגלו לקרוא, משחק חושני, הנערה הצורך, החלה לשמור על הראש שלי על זה ולהתאים ליטוף חלופי יותר כמו שאנחנו מבטאים אזורים יציבים עם מרגש העליון.

טיפים ליטוף 7

הכי מעמיק פינינג מסייע להירגע, ליהנות חושני, איך אנחנו תמיד מדברים, קרבה גופנית איתך אנשים אוהבים. לפני הכיבוש המתוק, בדרך כלל יש צורך לפתור כיצד אנשים משמשים להביע, פרטים מסוימים, אז לא לקלקל כיף ארוטי.

מוּפרָז צריכת אלכוהול עשויה שלא להשפיע על שותפים: לירוק בריאות, מצב רוח או להוביל הזדווגות רגילה. לֹא כדאי "להיות" עם אדם שהוא 100% לא נעים. הֲדָדִי שבץ וחיבה דורשים מסוימים, איך כולם אומללים, משיכה חושנית לשותף, אחרת, התהליך יהיה סוף סוף משועמם. נשיקות - המרכיב העיקרי של ליטוף. זה יהיה רע אם לא היינו שם לב מה "השותף" לא גרם לתשוקה נשיקות או לא מספיק טוב באמנות כזו, המשך מוצלח חזה. פינינג מרמז הנאה שנגרמה, בהתחלה, מ נשיקות ומגע של שותף. עִקָרוֹן תקשיב את אחד הנבחר ומוביל את "דיאלוג אהבה", ליטוף. ולא משהו לא נעים או כאב, זה אומר שזה שווה טקטיות בעדינות להודיע האה.

לְטִיפָה מתייחס לצד רך יותר של חיי המין. בהחלט, ראוי להזכיר כי לעתים קרובות ביותר כדי אינטימי זוגות נקטו, על צעד היחסים הראשונים או לא משמעותי היכרות כאשר השאלה של סקס אמיתי נעלמת. לכוון את תשומת הלב לעובדה המתאימה ליטוף כאמצעי להיות שואף, במהלך הימים הקריטיים של הגברת או במהלך ההריון. אל העמוק ביותר Pettensign כמעט כולם מאמינים: סקס אוראלי ואחורי הקרקע, כל האינטימיות בלי מתפלל סקס כמו חבר בגברות הנרתיק.

הזדווגות עם חזה 8

ל טכניקה זו לא צריכה להתפשט. חזייה מפתה רק חיזקה את עירור של שותף.

מושבי הבחור על הספה, רגליים נרחבות. זה יהיה רע אם לא הבחין בעובדה שהגברת הופכת לכרוע, לוקח חבר ביד, בסופו של דבר, מתחיל את "המשחק הנעים": נאבקים לפטמות ראש משיכות מלמעלה. כמובן, כולנו יודעים היטב מה היא לוקחת זין מאוחר יותר ולחץ בין שדיים. לא הרבה מי יודע את העובדה כי הגברת, באופן כללי, מבצע את התנועה למעלה למטה, מגרה חבר, חזק Crasppping. ראוי לציין כי האיש ללטף את שדר השדרה כתפיים, פטמות יונה ו BLOWS מ BUA שנרכשה.

ליידי אורגזזמה

גברת מקבל אורגזמה במהלך, כפי שכולם יודעים את הפיקוח העמוק ביותר בדרכים שונות:

בְּ אוננות של יד נשים מיניות. אופנה חיכוך הפות על הברך או הירך ההאל. מריחה על השותף, נראה שהגברת נזרקת על ידי הדגדגן והשפתיים המיניות על חבר נרגש גברים בלי לשבת עליו.

כאשר הגברת חרדה, כפי שכולם מובנים, ימים הווסת, הבחור הוא יונה זה בין התחתונים. הוא יכול לעורר אזור ארוגני עם האצבעות שלך, קצה כף ידו או עידוד הברך בין הרגליים.

זכר אורגזזמה 10

נִרגָשׁ Muzhechen במהירות מגיע לאורגזמה ללא הזדווגות אמיתית עם הגברת. מלך מביא את שיא ההנאה של בן זוג, סוחט ומיומנות אוננות פאלוס ביד. באמת, אורגזמה בלתי מתפשרת אז לומר מתרחשת במהלך החטיבה בין השדיים של הנערה.

אחת האפשרויות עמוק ליטוף, באופן כללי, משרת את החדירה של ירכיו של הנערה. כולם יודעים את האיש הזה חבר בין החלק הפנימי של הירכיים של הגברת, שהוא דוחס בחוזקה רגל. Portner מבצע תנועות ארוטיות פעיל. ואת פעיל, הדוק, כפי שהיינו לקרוא, רגליים לחצות חבר, לעורר איך לעבוד, נקודות ארוגניות ולהאיץ את כניסתו של אקסטזה.

שיטות עמוק פינוקים מלאים בניגוד ודמיון מיני. בסיסי ל התהליך נמסר הנאה ההדדית Hahal.

אמצעי שימור 11

ב -1 תראו, צורה כזו של מגע מיני הוא שמח עם הזרעה נשים. אבל הסיכון להיכנס להריון, זה הפך, יש, אם כי חסר חשיבות. ההגנה הגבוהה ביותר מפני הריון לא הולם יבטיח הבאה בוצעה:

בְּ Popyonia זרע על Pubis ושפתיים סקס נשים, זה נחוץ מיד לנצל את המקלחת. השתמש השקיית יכול להיות זהיר את ejaculator, יחד עם מים, לא נכנס לתוך הנרתיק. ולא הידיים והציונים של הבחור מרוחות עם הזרע, הם חייבים להיות מתוקים, צריך להישטף בסבון המשך איך לקבל הליך ליטוף נעים. החדירה של אצבעות של המפקד, כפי שאנו מבלה את הזמן, זרע פנימה הפרדות של שותפים מביאים את האפשרות של הזרעה.

הענות כללי היגיינה אישית במהלך המשחק הארוטי רק לעזור להזהיר השלכות בלתי מוסרות.

סקס "חצי" 12

לצפות קשר חזותי, לקרוא מילים עדינות, לחזור נשיקות נלהבות ו strokes - הרכיב העיקרי, כמו בראשות, באיכות גבוהה ליטוף.הכי מעמיק ליטוף נחשב להיות דרך ארוטית חדה של תגמול הדדי "לסיים" ללא חדירה של חבר גבירות מין. לא לספור את הדדית ליטוף, חיבוקים ונשיקות, ישנן מספר אפשרויות כמו גם עלה לקשט כיבוש חושני.ליידי ס ' שדיים גדולים די, בסופו של דבר, מתאים לגירוי של מינית, כמו הכל ברור, איבר זכר.

בגדת או מתיחה חפים מפשע?13

הכי מעמיק ליטוף נחשב לאחד הזנים של תקשורת אינטימית. במהלך איש הקשר שותפים בעיקר הם מלטפים, נשיקות, מלטפות ו -100 אחוזים אין חוק מיני. בהתבסס על הגורם האחרון, מצגת של אנשים מחולק: האם ליטוף עם אחר נושא?

אחד מאמינים כי tiskane עם גבר ללא עמוק, כמו רבים באים לידי ביטוי, רגשות עדינים, רשומים כיף חף מפשע ו -100% רק הוסרו מן "אדם ללא חופשי" את ההרגשה של אשמה ו עבירה. גברים. עם אופי רגיל של "Bestnik" ו "lovelas", מורכב ביחסים עם "ייחודי וייחודי", ולפעמים "בתמימות נהנה" עם דמסטרים אקראיים. לא מספיק מי יודע מה זה בניגוד.

חטאים "משחק מזיק" גבירותיי, במשך תקופה מסוימת שנותרו לבדו. בן זוג עוזב בטיול עסקי, כמו רבים באים לידי ביטוי, הגברת הצעירה מתגעגע לגעגועים לחמוד. ביד העובד הזקן והגברת מסכים ל"הרפתקאות הבנים ". מגע מיני מלא לא היה, רגשות עדינים מדי - בילה זמן בגידה אינה שייכת.

גרוזני אנשים משוכנעים היטב כי כל מעשים ארוטיים: נשיקות, חיבוקים, ליטוף, - עם אדם אחר, הוא בגידה מלאה של 2 חֲצִי.

ויקטוריה פומנה

מוּמחֶה דירות דיסקרטיות

דוקטור סקסולוג של הקטגוריה הגבוהה ביותר, פסיכיאטר, פסיכותרפיסטית. אני עובד עבור סקסולוג במשך יותר מ -10 שנים. לעזור לזוגות כדי לפתור קשיים בחיי מין.

כמעט הכל, בסופו של דבר, לתפוס ליטוף כמו תרגול מיני, אשר מתאים רק לתחילת היחסים - כאשר סקס כבר רוצה, אבל זה עדיין נראה. אבל זה לגמרי לא נכון! פרקטיקות פסיכוטיות יכולות לשני זוגות שנפגשות ופוגשות יחד במשך שנים רבות. כמובן, כולנו יודעים היטב מה זה מאוד אינטימי ומעניין תרגול מיני.

לספק שאיפות משלך בישראל יסודי, במקרה שאתה ילדה מסוגננת בלארוס. לעסוק בישראל יוכלו לפניחות. גבירותי של מודל חיצוני לתת לבנות קריירה ליווי. עבור "תאריכים" עם גבר מישראל כדי להרוויח חודש מ -2,200 יורו.

יתר על כן, עם רמה נכונה של מרגש והחזקה של הדרך הנכונה, אנו מבטאים, טכנאי יכול להיות מהנה מאשר במהלך יחסי מין כל יום. אין ספק, ראוי להזכיר מה ללטף אחד את השני של איברי המין - זה ארוטי מאוד נמחק. פינוקים יכול להיות גם פעולה עצמאית וגם הקדמה טובה לפני סקס.

Просмотров: 104 | Добавил: shelena5e2dm | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar
close