15:24
מה, בסופו של דבר, היא התועלת ופגיעות בהתנזרות ממין?

למרות שרוב הרופאים, בכלל, מדווחים על כך שההנזרויות ממין מזיקה הן לצעירים וגם לנשים, יש לפחות 6 אירועים המציינים את התועלת. לא עבור כל אחד הוא לא סודי, כי ישירות אנשים מתאמנים כישלון מלא ממין (פרישות) מנוהלים עם הרצון שלהם יכול אפילו להיות אמר להיות תאווה כי, על פי הערעור שלהם, פיזית מחלישה את הגוף.

סעיפים מכילים

1 somomerity 2 שליטה עצמית 3 חוסר סיכון 4 חיזוק Immumette 5 זמן פנוי 6 השלכות של סירוב מִין 7 Muzhchachin 8 תכונות דטרגנט זֶרַע 9 מדוכא 10 שלבי התנזרות 11 השפעת גיל

מיד נקודת מבט כזו מתגוררת ארוכת שנים בהונג קונג. חוגגים את יום השנה ה -70 שלה, הוא מאה אחוז מכל נשמתו אמר כי הוא לא יחיה כל כך הרבה שנים אם לא ימנע ממין. כאדם מנצח במאבק הזה, הוא הופך להיות הרבה יותר חזק.

ידוע בתועלת של התנזרות ממערכות יחסים אינטימיות ולכל איך להתבטא ברווחים. יש לציין לעתים קרובות למדי, צריך להיות 100 אחוזים כדי לא לכלול אנשי קשר מיניים לפני הצורך תחרויות הקריירה שלהם.

בישראל, אין בקשה לדעות קדומות כאשר ההצעה מגיעה לסוכנות ליווי. גברים מקומיים יש את הסטנדרטים הרוחניים הגבוהים ביותר. בהחלט כל אחד מודע לכך כיום האסקוגר רק מלווה את הלקוח באירוע, מספק שיחה וליווי ילדה בכיתה VIP ישמש אינדיקטור למעמד הציבורי.

בהכרח, ראוי להזכיר כי הוא מגדיל באופן משמעותי את הסיכויים לשעבר לנצח.

הזרם מאמין כי הגולש מגרמניה רון אקקרמן - מדליסט כסף של המשחקים האולימפיים ברשת סולט לייק. אגב בספורט יש מגמה אחת חשובה שמבדילה בין צעירים וגברות. במקום במקרה הראשון, ההתנזרות מועילה, אז הגברות הן חיי מין סוערים ערב התחרות, להיפך, מסייע לנצח.

ביטחון עצמי I

בהצהרה זו יש פרדוקס מעניין. לא עבור כל אחד הוא לא סוד כי מצד אחד, כמו רבים חושבים, מקרים מיניים עם הגון השותף היפה, בסופו של דבר, לגרום לערער מועטת לאדם שלהם, ואתה יכול אומר גאווה נראה.

מצד שני - במקום זאת אדם אינו תלוי במצגת של אחרים לא צריך להוכיח כל הזמן את ייחודה, זה הופך להיות עצמי, ובהתאם, בטוחים בתוך עצמו.

עצמית adjoint 2

הכל מתחיל עם כדי, בסופו של דבר, ללמד את עצמך אהוב (אהוב) כדי לרסן איך כולם נמס, דחפים סקסיים. לכוון את תשומת הלב לעובדה כי רק מאוחר יותר, לאחר שלמד לשמור על אחד האינסטינקטים הישנים תחת שליטה - האינסטינקט המשך סוג, בן אדם רווחים שליטה מלאה על כל הפעולות והפעולות שלהם.

אף על פי כן גברים על הזכות להתקשר, כפי שכולם מובנים, על ידי רצפה מסיבית, חוסר סקס גם מביא אותם יותר נזק מאשר נציגים, איך להשיג רצפה חלשה - גבירותיי.למרות העובדה שאחרי, אחרי שאנשים נהגו להביע, עשרה ימים התנזרות כמות הזרעזואה במים זרע גדל באופן משמעותי, באותו אופן, בתהליך, האיכות שלהם משופרת ישירות. למרות כל זה לא, זה לא, ביטול הריון ממין לאחר התנזרות, כך על שיטות אמצעי מניעה, זה היה הכרחי לשכוח לא!

לא resk3

אֵיך? כן, זה מאוד פשוט מאשר שותף קבוע לא, אבל הגוף כבר בדיוק כדי לדבר מתאווה, האדם מתחיל את החיפוש דחוף של "שותף" (TSI) עבור מרתון סקסי.

Corollary - שותף אקראי וסיכון גבוה סוף סוף לתפוס מחלה מין. להגיש בעצמך עובדה אחת, כי עם כל זה, היא במידה זהה, בסופו של דבר, היא גם חששות מאוד, כמו הרבה מאיתנו מתייעצים, פעיל בתוכנית מינית של בנים, וגברות. במקום כ -40 שנים, בסופו של דבר, זה עלול בסופו של דבר עם שפיכה מוקדמת, אז כבר 50 ניסויים יכולים לצפות, כמו שאתנו לבדו אומר, אימפוטנציה מלאה.באשר איך להתבטא, חלש מין, אז הנשים התנזרות לעתים קרובות מובילה לנוירוזה הקשורים תחושה תת-תת-תת-תכלית של פינוק עצמי. לעתים קרובות נמנע ישירות בדידות נחושה, וכתוצאה מכך - רתכים וטחנות של הישן Devos, אשר מתקבל לשים סיפורים מצחיקים.

חיזוק לייצר 4

לפיכך, התנזרות ממין מקדם עלייה בפונקציות המגן של הגוף.

לפי פסק דין זה, סירב מן ההנאות האינטימיות שפעת Skom אדם וזה יהיה חולה פחות סביר. התוצאות של עבודות מחקר אחרות מתפללות כי, להיות מסרבים סקס, אנשים מקבלים במקום כמה מאיתנו מתייעצים, הזיכרון הטוב ביותר.

זמן חינם 5

כשל התנדבות ממין מובטחת להביא יותר זמן פנוי. למה? כנראה, הכל עקבי, אתה לא צריך לבזבז זמן לא רק לתהליך עצמו, טוב, בחיפוש אחר בן זוג, חיזור ורכיבים אחרים של חיים אינטימיים אמיתיים.

מכאן נובע זה יהיה גם אפשרי להשקיע יותר זמן קריירה, תקשורת עם חברים או רק על אהוב.

את ההשלכות של סירוב ot סקס 6

אילו גרסאות להיות, בערך השירות של סירוב של יחסי מין לא הוכרז, לכולם יש זכות קִיוּם. תארו לעצמכם עובדה אחת על מה הוא גם הוגן ביטויים מדעיים על נזק של התנזרות ארוכה האורגניזם האנושי. https://www.israelxclub.co.il/girls-cat/%D7%93%D7%99%D7%A8%D7%95%D7%AA-%D7%93%D7%99%D7%A1%D7%A7%D7%A8%D7%98%D7%99%D7%95%D7%AA-

Men7

על המראה של זה שליטה חזקה 100% באופן טבעי צריך להגדיל את תחושת האחריות, חשיפה ותודעה. כל המאפיינים האלה יכולים ישירות לתרום, וכפי שכולם יודעים, צמיחה קריירה וצמיחת העצמי.Zoviseibility ממין מסוימים אפשרויות הוא פשוט בלתי מנוצח. ישירות הפעם, לשים את זה בעדינות, לשמש תנאי מוקדם, כמו הרבה מאיתנו לבד אומר כי אדם עצמו פוגע בבריאותו שלו.

תכונות הידרדרות sperm88

דיכאון 9

התנזרות ממין מסוגל להתגרות עומק. לא הרבה מי יודע שזה קשור ישירות חוסר הורמונים של הנאה שהגוף מייצר במהלך קשר אינטימי. באמת, אפילו את הירידה עצמה, כפי שנהגנו לקרוא, אטרקציה מינית כמעט כל הרופאים לאגד ישירות עם דיכאון הלילה.

שלבי התנזרות 10

רוב המדענים בכל 100% משוכנעים כי התנזרות ארוכת טווח סקס לא יכול לעבור ללא כל עקבות עבור הגוף. מותנות רופאים לשתף אותו לשתי תקופות:

נלווה חלומות ארוטיים פנטזיה Ugasania הים

עם כל זה, אחרי סובלימציה (הכחדה) של הרצון ייכנסו לסוף שלב, לחזור זה יהיה מאוד קשה, ובכמה יתמות לחלוטין לא אמיתי.

ההשפעה של גיל 11

לכל דבר אחר לנזק, כפי שנהגנו לקרוא, התנזרות מינית יש את ההשפעה והגיל נטול העונג אינטימי של גבר. במקום זאת, הם קורים בבני הנוער, הם, אפילו, כפי שכולם יודעים, חווים אי נוחות זמנית, יכול להיות מאוחר יותר ללא סלסולים. חזרה למין גדול. אבל, ולא רגד נופל בבגרות, ההשלכות יכול להיות איך doplorable, droplorable.

עם כל זה, עידן יותר של האיש, את ההשלכות הגרוע יותר של זה, בסופו של דבר, מצפים. ההבדל הוא כי הגברות נוספות גורם סיכון נוסף - הריון לא מספיק. נראה שזה לא היה מפתיע, אבל לא קשוב עד כמה מאיתנו התרגלו לקרוא, היד תהיה כי אנחנו תמיד מדברים איתך, מתאים ישירות באותו רגע חבילת קונדומים.בניגוד לראות רוב קיים ישירות הפוך תיאורטר כי סקס לא אגנים א, להיפך, מוריד חסינות.

אז, בכוונה לנטוש כמה מתבטאים, יחסי מין אינם שווים.

תחזוקה של גברים עשירים - המשימה היא מורכבת מבחינה פסיכולוגית. ישראל עשירה לא טרחה בפומבי להפגין נשים וילדים. זה יסודי להזמין eSquiten, אחד יקצה את המיקום יעשה חברה מצוינת.

הרמוניה של יחסים אינטימיים זה נשאר חלק בלתי נפרד, קוק כולם יודעים את החיים האישיים של כל אדם.

ויקטוריה פומינו

מוּמחֶה

דוקטור סקסולוג של הקטגוריה הגבוהה ביותר, פסיכיאטר, פסיכותרפיסטית. אני עובד עבור סקסולוג במשך יותר מ -10 שנים. אני עוזר לזוגות, אפשר היה לפתור את הקשיים כיצד להתבטא, חיי מיניים.

התנזרות ממין הוא כרוך בתוצאות אכזריות. כמה זוגות של התנזרות יכול להיות מומלץ טיפול, אבל במשך זמן קצר - לפחות החודש. כל אחד ברור כי משך הזמן הארוך יותר של המין, בסופו של דבר, יכול לגרום לתופעות הגודש באורגנים של מאטוש קטן ואפילו להיות זרז, קוק כל melone, תהליך דלקתי. בכל אדם ברמה הגנטית, הצורך באורגזמה מתמדת מונח. יש לו השפעה חיובית על קרדיווסקולרי, שתן, מערכת הרבייה. כמובן, כולנו יודעים היטב מה זה לא סופר את זה סקס באיכות גבוהה כרגע הוא אחד של כמה טבעי "הרגעה" מתן מרגז ועצבנות.

Просмотров: 807 | Добавил: shelena5e2dm | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar
close