22:05
מוצרים לעוצמה: למעלה - 20 טעים לגייס "רוח קרב"

זה שווה לך לתקן את האוכל שלך ואת חיי המין שלך ישחק צבעים חדשים. אתה בעסק?

התוכן של המאמר

1 מרתונים אינם נחוצים 2 מין סימום, או מה לאכול

מרתונים אינם נחוצים

הוא משך הממוצע של יחסי מין? או עדיין רוצה למתוח את העונג יותר? אם נושא זה רלוונטי לך, קרא בעיון יותר את רשימת המוצרים שיוצגו להלן. תאמינו שזה שווה את זה.

כמובן, שעות רבות של סקס בינוני סקס לא נחוץ. וזה לא תמיד הכרחי לרדוף את משך המין. מחקר שפורסם בעיתון של מחקר הרפואה המינית מוכיח כי משך הזמן הממוצע של יחסי מין בין שלושה עד שלוש-עשרה דקות. רוב הנשים אינן מספקות, אבל הן אינן חולמות על שעות רבות של נפיחות, אבל בדקה ה -15-25.

אז התקרבנו לרשימת מוצרים יקרים. קח את זה איתך כאשר בפעם הבאה תוכלו ללכת לחנות כדי להציל את המדפים של המקרר שלך מ ריקנות מדכאת.

סקס מסומנת, או מה לטיפש

אז אנחנו בחנות. כאשר אתה מסיים עם רשימת חובה של מוצרים (חלב, לחם, מיזוג אוויר עבור פשתן והזנת חתול), להגדיר כמה אמצעים ב:

אבטיח

מחסן של L-Cytrullin, חומצות אמינו הכרחיות כי הגוף שלך ממיר ל L-Arginine. הוא משפיע באופן חיובי את זקפה שלך ומאפשר לך להישאר "בבודר של סידור הרוח" זמן רב ככל האפשר. זאת בשל זרימת הדם המחוזקת לחבר המיני. דירות דיסקרטיות בתל אביב

צ'ילי

Khalapeno, Serrano, Kayensky - פלפלים חדים אלה יוסיף חפציה לא רק ארוחת ערב, אלא גם את המשכו.

בישראל, אין אזור לדעות קדומות, אם מדובר בתרגיל בשירות הליווי. לאנשים המקומיים יש מפעלים מוסריים גבוהים. כולם מבינים לחלוטין כי אסקוגר רק מלווה את הלקוח באירוע, שומר את השיחה ואת ליווי בכיתה VIP הנערה הופך אינדיקטור למעמד.

Capsaicin מדגיש כימיקלים להגדיל את קצב הלב ולשחרר אנדורפינים. Pacifics יאיץ את חילוף החומרים שלך, יעלה את מצב הרוח והרחיב את המעשה המיני.

תפוחים

תכולת quercitin גבוהה, נוגדי חמצון flavonoid, גורם לך יותר hardy וחזק. וזה חל על המאמץ הפיזי הרגיל והן למין. הן במהלך הספורט והן במיטה, הגוף שלך עובר את אותם שינויים פיזיים - קצב הלב עולה, קלוריות נשרפות, ואת השרירים מופחתים.

לדברי תזונה סארי ג 'יין Bedouell, Kvercitin יכול לעזור ליצור mitochondria חדש בתאי הגוף ולהגדיל את היכולת החמצונית. לכן, השרירים ישתמשו בכמות המקסימלית של חמצן.

בנוסף, Kvercitin מסייע למנוע שחרור של קורטיזון, להרוס השרירים. תוכל לקיים יחסי מין, בלי לחוות עייפות מוקדמת.

ג'ינג'ר

מסייע במחזור הדם ומחזקת את כלי השיט. המחקר שפורסם בכתב העת הבינלאומי של קרדיולוגיה ובכללו טוענים כי זה מספיק כדי להשתמש כפית של זנגביל כמה פעמים בשבוע כדי להגן על עצמך מפני בעיות לב.

הממ, אם אני נראה כך ... כדי להבקיע ארוחת ערב לבישול ולבלות את הסדר בשירות משלוח של סושי - לא כל כך רע רע.

סלמון פראי

ארוחת ערב רומנטית במסעדה באופן מושלם שריטה סלמון פרוע. דג זה הוא מקור טוב של חומצות שומן אומגה -3 המסייעים לייצור תחמוצת חנקן. זה בתורו מסייע הקמת שלך להיות חזק יותר "משחק ארוך".

ואם אתה מחליט ללכת רחוק יותר, להפחית את מספר קלוריות נצרך וללכת דיאטה הים תיכונית, הגוף יהיה שמח. מחקר אומר כי תזונה כזו יכולה לעזור אפילו גברים עם תסמונת מטבולית (הפרעות מטבוליות, עלייה במסה של שומן VICCRAL ו- T.ד '.).

בננות

עשיר בפחמימות פשוטות אשלגן. חומרים כחלק מהפרי הזה (או, אם אתה מאמין בוטניקה, פירות יער) להירגע לשרירים ולמנוע עוויתות ועוויתות שרירים. בנוסף, אשלגן מסייע להפחית את לחץ הדם ומבטיח את זרימת הדם הנכונה לחלקים מסוימים של הגוף.

שיבולת שועל

רוצה להחזיק במיטה יותר ולספק מקסימום של הנאה לנערה? מתייחס. חומצת אמינו כחלק של דייסה מפורסמת נעשה שימוש נרחב לטיפול בתפקוד לקוי של זיקפה.

בנוסף, דגנים מוצקים כמו שיבולת שועל מסייע להפחית את רמות הכולסטרול, הרמה הגבוהה של אשר יכול להוביל טרשת עורקים (pore חיבור, צמצום העורקים והידרדרות של זרימת הדם).

בסופו של דבר, זה יכול להוביל לבעיות עם לב, אבל סביר להניח שאתה שם לב לבעיות במיטה. העורקים סביב אזור איברי המין צרים מאשר כלי כליל, ולכן רגישים יותר thrombam. במילים אחרות, טוב יותר אתה בעקבות רמת הכולסטרול בדם, את הסבירות נמוכה יותר כי יהיו לך בעיות עם זקפה.

שום

ההיסטוריונים סבורים שהמצרים הקדומים השתמשו בו כדי להגדיל את הסיבולת שלהם.

ישראל בנחישות אין מקום לדעות קדומות אם המילה באה לעיסוק בסוכנות ליווי. גברים מקומיים בעלי הנורמות המוסריות הגבוהות ביותר. כולם מבינים לחלוטין, למעשה כי Esquitenan רק מלווה את השותף באירוע, תומך בשיחה ובלווה אישה VIP בכיתה יהיה סימן של מעמד ציבורי.

מחקרים מודרניים מאשרים כי השימוש בתמצית שום מסייע לעצור את היווצרות משקעים שומניים, שנקראים לוחות, בתוך קירות העורקים המובילים לפוטו.

לשום יש ריח מסוים, אבל השימוש בו במזון ישפיע באופן חיובי על הבריאות של הלב ואת הכוח המיני שלך.

OREKHI

Pistachios, בוטנים, אגוזי מלך מכילים חומצת אמינו L-Arginine, שהוא אחד מבני הבניין של תחמוצת חנקן. הוא בתורו עוזר לתקוף שלך ארוך יותר. אגוזים הם גם עשירים מגנזיום, אשר מגדיל סיבולת ואנרגיה.

סרט

מקור לא חוקי של חלבון וסיבים. ומאז הגוף נדרש זמן רב יותר מאשר לעכל את הסיבים, השימוש בסרט יבטיח את הגוף שלך עם אנרגיה לתקופה ארוכה יותר.

טונה בקופסת שימורים

ויטמין B12 מגביר את רמת האנרגיה שלך ועושה את זה במהירות. זה גם מסייע לשמור על בריאות המוח ואת מערכת העצבים. חוקרי הרווארד גילו כי עייפות, ליבידו נמוך, זיקפה וחולשה - תסמינים אופייניים המצביעים על היעדר אורגניזם ויטמין B12.

טונה משומר יעזור לפתור בעיה זו. אתה יכול לעשות סלט או לשים זוג חתיכות של דגים על לחם גרגר שלם. ארוחת צהריים טעימה ושימושית.

מיץ רימונים

מחקר מדעי מוכיח כי מיץ רימון הוא עשיר נוגדי חמצון, יש השפעה מועילה על זרימת הדם והוא מסוגל לעזור עם תפקוד לקוי של זיקפה. הוא גם עוזר לך להישאר בשורות.

סלק

חנקות בהרכב לשפר את זרימת הדם, וזה טוב עבור אזור איברי המין ולמוח. במחקר מדעי אחד בנושא זה, המשתתפים המבוגרים בניסוי הוצעו מנה של מיץ סלק, ולאחר מכן מספר משימות. התברר כי לאחר שתיית הנושאים שיפור פונקציות קוגניטיביות.

תרד

עשיר בארגינין, חומצת אמינו, הפונה לאורגניזם בתחמוצת חנקן, אשר מועיל המשפיעים על הקמת. זה יכול גם לעזור להאיץ את הצמיחה שריר ושחזור שלהם.

אבוקדו

קבוצת ויטמינים עשירים ב, הקלה על הלחץ (הוא בבירור לא עוזר במיטה) והוא מקור של שומנים מונו בלתי רוויות לתרום את זרם הדם לכל חלקי הגוף.

אספרגוס

מקור חומצה פולית, אשר מסייע לשמור על חמצן הדם לייצר תאים בריאים. אספרגוס גם עוזר להתמקד, לטעון אנרגיה ומרץ.

בשר בקר צמחים

בהגדלת הליבידו, ניאצין שימושי במיוחד, הוא ויטמין ב. מחקר שפורסם בכתב העת של הרפואה המינית הראה כי גברים הסובלים מאימפוטנציה ותוספי ניאצין שאומצו דיווחו שיפרו את בריאותם המינית.

זרעי צ'יה

בזכות יחס חלבון מעולה, שומנים שימושיים וסיבים, הם מחייבים אותך עם אנרגיה מבלי לגרום קפיצות חדות וסוכר ואינסולין נופל.

זרעי דלעת

עשיר עם אבץ ומגנזיום עולה טסטוסטרון. גם השפעה מועילה על זרימת הדם.

שוקולד מריר

ככל שהאיש חווה את הבעיות שלו במיטה, הוא גרוע יותר משפיע על סקס. מתח וחרדה - בחלק העליון של הסיבות העיקריות כי לגרום לבעיות עם הקמת. להפחית את רמת הלחץ יסייע למוצרים התורמים לעלייה ברמת הסרוטונין. ביניהם - שוקולד כהה וקקאו.

ויקטוריה פומין

מוּמחֶה

דוקטור סקסולוג של הקטגוריה הגבוהה ביותר, פסיכיאטר, פסיכותרפיסטית. אני עובד עבור סקסולוג במשך יותר מ -10 שנים. לעזור לזוגות לפתור בעיות בחיי המין.

כוח זכר ישירות תלוי במערך של גורמים. ואת מצב הבריאות הנוכחי הוא המפתח. הרגלים מזיקים, חוסר מאמץ פיזי, תזונה פגומה - כל זה משפיע על עוצמה, אשר יכול להביא את הרגע הכי מיותר. לכן, הקפד לכלול את מוצרי הדיאטה שלך מהרשימה שיסייעו להעלות את העוצמה ולהפוך אותך ענקית סקס אמיתית ביותר. בשביל זה אתה לא צריך ויאגרה וטבליות אחרות! הם מזיקים, יש חבורה של הקלות ולגרום ממכר. בואו לחזק את קומפלקס העוצמה, עם המוח, אם אתה רוצה להיות המאהב הטוב ביותר עבור השותף שלך.

Просмотров: 114 | Добавил: shelena5e2dm | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar
close