04:06
מורה לריקוד מרגרה

בכל שבת בבוקר מסטודיו ליד האפר ווסט סייד תוכלו לראות את אנדריאה מרגרה מלמדת שיעורי היפ הופ לטיני, אחת מההתמחויות שלה. כמה ימים בשבוע היא מלמדת בלט ופילאטיס בסטודיו באר במרכז העיר. בימי ראשון היא יוצאת לדרך כדי לעשות קצת כוריאוגרפיה, ומעצבת פוסטים ברשתות חברתיות עבור Striking Moves.

מרגרה היא גם המייסדת והמנהלת של בריו דאנס סטודיו, המלמדת ריקודים יפניים וספרדיים מסורתיים בשני המקומות שלה במנהטן. היא משתמשת באלמנטים של כל מה שהיא יודעת על ריקוד כשהיא מלמדת סגנון חדש או קטעי כוריאוגרפיה עבור תלמידיה להופיע במופעים שמרגרה משלבת מסגנונות. https://romantik69.co.il/%d7%a0%d7%a2%d7%a8%d7%95%d7%aa-%d7%9c%d7%99%d7%95%d7%95%d7%99-%d7%91%d7%aa%d7%9c-%d7%90%d7%91%d7%99%d7%91/|https://romantik69.co.il/נערות-ליווי-בתל-אביב/

"אני פורטוריקנית, אז קל לי לעשות את מהלכי הטנגו," צחקה מרגרה ואז מוסיפה," ואני מלמדת את כל הצורות השונות של סלסה - בוגאלו, רומבה." מי יודע לאן מרגרה תגיע לאחר ההוראה?

מרגריטה היא מורה לריקוד שמשתמשת ב-Projeqt כדי ללכוד את מהלכיה בתנועות הידיים שלה.

מרגריטה, מדריכת מוזיקה בכיתה ג', בוחרת ועורכת כל יצירה במסך המגע. היא מייבאת סרט 16 מילימטר ליצירת לולאות. לאחרונה, בעודה ניגנה בסטודיו שלה לבד בברוקלין, היא השתחררה מחפצים כמו פסנתר או גיטרה ובמקום זאת נעה בחלל באמצעות תוכנת Projeqt לכוריאוגרפיה של רצפי ריקוד תוך שימוש בטכנולוגיה של היום: 1 ו-0 מתממשקים בקלות רבה עם אנשים.

היא מבצעת מניפולציות על דגימות אודיו על ידי האטתן או האצתן, ממקמת אותן אחת בתוך השנייה עד שיש לה את מה שהיא אוהבת בקטע הזה מושמע במשך שתי דקות כדי שאנשים יוכלו להשמיע בתדרים גבוהים יותר שהופכים אותו לכובש ביותר.

מאמר המתמקד בנקודות השיא של הכוריאוגרפיה של מרגרטה.

ציטוטים של מאמר:

["היא אצרה מגוון ריקודים שנעים בין אנרגיה רומנטית מאוד לאנרגיה אופטימית."]

השיא היו, הכוריאוגרפיה שלה. היא לא עצרה או עצרה עם זה, זו הייתה תנועה מתמדת שהובילה תמיד את הקהל והרקדנים במסעם דרך הריקודים המדהימים האלה. בראיון שלה היא דנה מדוע היא בוחרת חומר מסוים על פני אחרים כדי לכלול או להחריג מהתהליך הכוריאוגרפי וכיצד השילובים הללו יוצרים תוצאה כה יפה. פלטת המיקס המגוונת נותנת למרגרה את ההזדמנות להתמכר לנוף ריקודים כולל בלט פולקלורי, טקס קדוש, סגנונות קלאסיים המראים צד רך יותר של מרגרה כשהיא נעה בחן בכל רצף בידיה העדינות

יתרה מזאת, אנדרו הזכירה את יכולתה ליצור רגעים מרחביים עם אלמנטים מדויקים הדוקים שנדחקים לאחר מכן לכאוס על ידי התלהבות צרופה.

מערכות יחסים משופרות

כל כך מרגש הייתה ההפקה המהירה הזו, מרגרה כבר חושבת על מה למסגר אחר כך

המטרה: להכיר לכם את המורה לריקוד מעורר ההשראה ממיאמי

מוביל במשפט: גולדי מרגרה מלמדת ריקוד כבר 6 שנים וברמה תחרותית כבר 3 שנים. https://romantik69.co.il/%d7%a0%d7%a2%d7%a8%d7%95%d7%aa-%d7%9c%d7%99%d7%95%d7%95%d7%99-%d7%91%d7%a7%d7%99%d7%a1%d7%a8%d7%99%d7%94/|https://romantik69.co.il/נערות-ליווי-בקיסריה/

מאז, היא לימדה שיעורי טכניקה מתקדמת שבהם כישוריה זכו להערכה.

למה אני מתעניין? גולדי מרגרה היא משאב משעשע וייחודי מאוד לאלו מאיתנו המעוניינים בהוראת סטודיו לריקוד.

הסבר מה בחרת. יצרתי קשר עם גב' מרגרה כי היא מישהי שמבלה הרבה מזמנה בפיתוח הכישורים שלה והם תמיד משתפרים, בניגוד להרבה מורים שאין להם כושר או משעממים לראות כשהם רוקדים (RSB)

תקציר: Sportsraceridesbnb.co

אלוזה היא אחת הלהקות הידועות ביותר במהפכה של המחול המודרני. מאז הקמתה ב-2006, היא מחזקת את ערכיה של חדשנות וקיימות.

מייסדתו הייתה מרגרה שעל שמה נקראת אלוזה. בונים פנים מוצלחות כדי לספק מודל בריא למורים ולתלמידים שלהם, בית הספר לריקוד מרגרה מבטיח יציבות, מקצועיות, מגוון ומעל לכל איכות מוזיקליות.

ההיסטוריה מאחורי בית הספר לריקוד מרגרה חוזרת לשנת 2006, כאשר הוא נמצא על ידי אמא, "מרגרה". הם רוצים לוודא שכולם יכולים להרשות לעצמם הוראה ברמה גבוהה בחברה שמעריכה אתיקה ובריאות.

מרגרה היא ריקוד מסורתי שמקורו באזור גוג'רנוולה בפקיסטן.

זה מכבד את שומרי החנויות ששמרו על תרבותם נגד כיבושים אפגנים ומאוחר יותר התיישבות של ראג' הבריטי. המורה לריקוד מרגרה מלווה בדרך כלל במוזיקה העשויה עם ṭarangi, dholak וטמבורה.

Просмотров: 88 | Добавил: shelena5e2dm | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar
close