19:04
ריקוד מרגרה

ריקוד המרגריטה הוא תנועה שבה הרקדנית פוסעת על ירך בן זוגה והרקדן מניח את ידו הנגדית על מותניה של הגברת שמניחה את סנטרה על כתפו.

למרגריטה יש איכות מחוות סוערת והיא מיוצגת בצורה מפורסמת בשתי דרכים:

- כריקוד עם מאנדלוסיה

- כראש טנגו ארגנטינאי יחד עם אשת "גאוצ'ו" נשית לבושה באופן מסורתי.

הרקדנים בדרך כלל מסובבים זה עם זה ב-180 מעלות, זה מול זה, כשרגל אחת כרוכה סביב בן זוגם.

ריקוד מרגרה הוא חלק בלתי נפרד מתרבות הגואה ומהמגוון הלשוני. רוב הריקודים הללו הם דתיים באופיים, אך הם משרתים מספר מטרות: לבדר, לסגוד, לבטא מסורות תרבותיות והיסטוריות.

הושק לראשונה ב-10 בנובמבר 2017

יוזמה זו של מרגר הייתה אתר האופנה הראשון או הודו של הודו שמתמחה באספקת ביגוד ללבוש מערבי.

הם מציעים מוצרים כמו קורטות כותנה ארוגות ביד, חולצות חזייה ואביזרי מזרח פיוז'ן המורכבים ממעצבים אזוריים מובילים מהודו ומכל העולם.

דוכן זה נועד להעסיק אנשים עם ליקויי שמיעה ומשרת פונקציה מסחרית עבור אנשי העסקים המקומיים שלו

לריקוד מרגרה יש אופי פולחני. ריקודים פולחניים אלה עוקבים אחר אותם מבנים ושלבים לציון אירועים שיכולים לכלול מוות, נישואים או התבגרות. הריקוד מתבצע בצורה מעגלית סביב מדורת הקורבן ובכל סיבוב, גודל המעגל גדל. כאשר יש להקריב חיה, סיבובים אלו יוגדלו לתשעה לפני שמתחילים סיבוב חדש להקרבה הבאה. עם כל מעגל שמקרין ממרכז האקט אאוט, חלק מהאנקדוטות מחייו של האדם ומחוויות העבר של אחרים, בתורו, חולקים את סיפוריהם האינטימיים. ריקודים אלו יכולים להימשך שעות על גבי שעות, עם דגש מיוחד כאשר מדובר בהקרבה שכן בתקופה זו בוצעו מעשים המעורבים בקהילה ובמשפחה

לכל אחד יש סיפור. כל הסיפורים טובים. גם בתנועה הזו, יש יופי. ואולי בשבילי דרך לכבד את הזכרונות האלה ואת אלה שנשאתי איתי בכל ריקוד".

- מרגרטה הגן (סופרת מתבגרים מוזמביק לשעבר)

המכתב הכתוב של מרגרטה הגן לסלינה קואבס, בת 17 בזמן כתיבת שורות אלה, על איך ריקוד עזר להתמודד עם דיכאון לאחר שחייתה באלימות מאז שנולדה

מקורו של ריקוד מרגרה אינו ידוע, הוא מאולתר ומזוהה עם מוזיקת העם הפורטוגזית.

איך הייתם רוקדים את מרגרה? https://sensualtoi.com/region/Discreet-apartments-in-the-north.php

נופף ברגל שמאל תוך הקשה על העקב הימני על הרצפה. כעת, הניפו את רגל ימין תוך הקשה בעקב שמאל על הרצפה. חזור על המהלך הזה שש פעמים ואז תיהנה ממשקה נחמד!

מרגריטה היא שילוב של מוזיקה ספרדית ואפרו פרואנית עם מקצבים אפריקאים מסורתיים, במיוחד תופי קונגה.

Просмотров: 54 | Добавил: shelena5e2dm | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar
close